duminică, 31 decembrie 2006

Utimu'....

Zzzzzzz.
Utimul post pe anu' asta!
Primu post pe care nu- l dau de la comp-ul eu!
Retrospectiva anului 2006?
Nu, nu va voi scrie prea mult!
Ma rezum la generaitati...
A fost un an (in ordinea celor intamplate)..in care am iubit nebuneste; am regeretat enorm; m-am departat de cei ce nu ma meritau fie ca prietena fie si doar ca simpla cunostinta; am suferit enorm; am invatat sa merg inainte desi eram la pamant; am invatat sa ma ridic; sa nu mai cred in orice; sa nu mai sper la orice ; ridicandu-ma am invatat din nou sa iubesc; am regasit prieteni vechi si dragi, care sunt langa mine pentru ceea ce sunt nu ceea ce am; am cunoscut omaneni noi care stau lanaga mine pentru mine si nu pentru ceea ce am (poate ca m-am repetat, dar stiu "ei" de ce am facut asta).
Si am trecut printr-un an in care am invatat multe!
Lucruri pe care cu siguranta le voi tine minte toata viata!

Despre noaptea asta ce sa zic! Sunt langa (cu siguranta) cei cu care o sa-mi fie cu adevarat bine, in gand cu cel care nu stiu daca merita dar este in sufletul meu, primesc telefoane de la cei mai ciudati oameni din lume care acum isi aduc aminte de mine!
O sa fie o noapte buna, fie si doar pentru ca sunt cu fetele si Cristi..si cine o mai veni sau cu cine o sa ne mai vedem!

Voua tuturor va urez..sanatate- ca asta e chiar cea mai importanta; dragoste pentru ca e cea mai frumoasa dintre toate nevoile omului, si...hzzz..pentru cei ce au Bacu' anu asta BAFTA OAMENILOR :))
Pentru el: "multumesc ca existi, ca imi zici ca ma iubesti, ca si incerci asta, multumesc ca inca te ai iubesc...si sa avem un an bun"
Pentru fete: "let's party :D :D :D "
Pentru mami: "te iubesc"
:))

Noapte alba, noapte lunga, noapte fericita, nopate ametita...si pentru ultima data in an: "noapte buna"...

A...si sa nu uitam copii nostri o sa le zica copiior lor : "Bunicul si bunica erau de varsta ta cand a intrat Romania in Uniunea Europeana, si pe atunci oamenii erau decenti nu ca voi" :))))))))))

PA 2006!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu