marți, 19 decembrie 2006

Cere si ti se va da!

Am cerut leapsa, mi s-a dat :D
Chestionar
Via
Iuliutza
Asadar:

1. Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici al 4-lea rand.
"trupul de suflet"

2. Fara sa verificati, cat e ora?
1.00

3. Verificati
1.06

4. Cum sunteti imbracat?
Tricou roz cu dungi gri sau tricou gri cu dungi roz ; pantaloni verzi cu ursuleti :D

5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
La blogul Ioanei

6. Ce zgomot auziti in afara celui al calculatorului?
Nici un alt zgomot!

7. Cand ati iesit ultima data si ce ati facut cu ocazia respectiva?
Chiar trebuie sa raspund?

8. Ati visat ieri noapte?
Da, ba chiar m-am trezit am reprogramat ceasul , ca sa mai dorm putin sa vad finalul visiului, l-am vazut...dar nu imi mai amintesc nimic, imi aduc aminte doar ceea am facut ca sa mai pot visa putin, dar nu si ce am visat! I know, that's wierd :D

9. Cand ati ras ultima oara?
O God, uite la asta nu m-am gandit. A.. joia trecuta la patinoar!

10. Ce aveti pe peretii incaperii unde sunteti?
Poze, postere, post-it-uri, un "act doveditor", un felinar agatat pe care sta un arlechin micut, orare vechi si noi, un mini-cuier in care sta atarnat un sarpe de plus.

11. Daca ati deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
Hmz...(cine a facut mah intrebarile astea?? )..Grea intrebare.. Probabil m-as consulta cu ai mei, as baga banii intr-un loc sigur, apoi as face un plan... Hmz.. probabil as platii datoriile unui bun prieten..si apoi mi-as cumpara o casa la mare!... Ba nu, un Peugeot 1007.. :D, si un Megane..si as astepta sa fac 18 ani sa le pot conduce :D BA NU!!! As cumpara Bacu' pt toti colegii si prietenii mei!!!!!!

12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
London

13. Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
Da, am vauzt muti oameni speriati, dezorientati, neincrezatori. Am vazut un laser de mana micutz care poate tine locul unui reflector(si chiar a tinut).

14. Ce parere aveti despre acest chestionar?
Hmz..imi plac chestionarele, asta e cam dificil, ma pune sa ma gandesc la niste chestii la care nu m-am mai gandit de mult..si asta nu-i rau!

15. Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.
Probail nu stiti ca...In Canada acum e ora 18.24 :D

16. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de o fetita?
Mara - clar Mara...

17. Care ar fi prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba de un baiat?
Din o tona de motive : Alexandru, si din alte motive Octavian...ar mai fi: Serban si Luca!(dar tind spre Alexandru)

18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?
Pare tentant la o prima vedere, dar neah..Nu m-as muta de aici, imi place Romania, in plus am fost pusa in situatia sa aleg sa imi fac facultatea in afara, si m-a speriat ideea foarte tare, in asa hal incat nu mi-am despus actele :D dar vacantele trebuie toate facute afara :))

19. Ce ati dori ca D-zeu sa va spuna cand intrati pe Portile Raiului?
Inca nu m-am obisnuit cu ideea ca nu o sa traiesc vesnic, inca sper ca o sa se inventeze o potiune magica si nu o sa mor niciodata! Ma sperie moartea foarte tare!

20. Daca ati putea schimba ceva in lume in afara de politica, ce ati schimba?
Ce as schimba?? Nu as schimba nimic legat de intreaga lume, as schimba o persoana care inseamna intreaga lume pentru mine, dar cum asta e imposibil..

21. Va place sa dansati?
Da!

22. George Bush?
E condus de la spate!

23. Care a fost ultima chestie pe care ati vazut-o la televizor?
A strigat mama ceva mai devreme ceva legat de Vadim, si am crezut ca a murit, dar cand am aj la tv, vocifera pe acolo! So..el fuse ultima "chestie".

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa preia acest chestionar?
Sunt ceva persoane ce ar trebui sa preia chestinoarul asta, dar nu au blog, iar pe cei de p'aici nu vreau sa-i chinui :D..Desi a fost un "chin" dragut si relaxant...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu