joi, 21 decembrie 2006

ta da da dam

Ma grabesc sa plec la scoala!
Nu, nu e adevarat,daca ma grabeam plecam de acum juma de ora de cand eram gata!
Dar sincer, n-am nici un chef, desi stiu ca nu se mai fac ore parca tot n-am chef de sc..
Saptamana trecuta vedeam saptamana asta sub forma unui calvar, plina de tot felu de chestii pe care trebuia sa le fac neaparat!!
Acum?? Acum am anulat o mie de treburi pe care trebuia sa le fac, doar pentru ca am racit fenomenal de tare si cu ocazia asta am invatat ca in viata mai poti sa si amani treburile si sa iti vezi de viata ta!
Poate doar mortea nu poate fi amanata oricat mi-as dori!
Dar nush ce am ca tot vorbesc de moarte!
Anyway, am invatat deci in ultimele doua zile, ca oricate planuri imi fac si oricat ma incadrez intr-un program bine stabilit din prealabil, o banala raceala(banala o s-o consider dupa ce imi trece acum e un dezastru) poate sa dea totul peste cap!
Si uite asa, Anutza nu mai e stresata si pana la urma ce o fi o fi!
:D
P.S: Apropo ca tot vine Carciunul, o sarbatoare pe care eu o ador, hmz..eu una nu imi impodobesc bardul decat in Ajun, dar blogul promit ca o sa-l impodobesc mai curand!
So stay in touch!

Un comentariu: