miercuri, 6 decembrie 2006

Si salvarea a aparut!

Asta e un post scris in fuga..Ma grabesc sa ma culc..nu inteleg de ce, ca pana la urma daca dorm 4 ore sau doar 2 ..tot obosita ma simt..
'Nyway..
A venit mosul..dulciuri. cadouri, bucurie...apoi..melancolie..a trecut si asta :
Astazi a fost o zi ...trista.
Am luat unele decizii radicale, pe care nu le regret, dar care ma dor groaznic!
Cand eram pe punctul de a stinge compu' si de a ma baga in pat sa citesc ceva in speranta ca poate poate adorm...M-am mai uitat inca odata pe lista mea de mess...Moment in care vad salvarea..
Unde?
In statusul lui Mixi, care suna cam asa: "Cine mai asculta e.m.i.l?"...
Moment in care imi aduc aminte ca fix anu' trecut pe vremea asta treceam prin momente aseamnatoare, si culmea erau legate de aceasi persoana :D... si atunci ca si acum...E.M.I.L a fost salvarea mea...
Nu ma intrebati de ce..pur si simplu e muzica mea de "trecut peste"...in rest nu ascult..doar in momente d'astea e singurul antidot! /:) :">
Nu sunt genul care se baga in melodii de dragoste si dor, prefer sa trec peste cu muzica happy, optimista, de party!
:D...

"Iar la final as vrea sa-ti spun
Vine un timp de ramas bun,
Ramai cu cine ti-e mai bine!
Uita acum si umbra mea,
Pentru ca n-are nici un rost
Sa crezi mereu in tot ce-a fost!
Sunt plictisit si obosit
Sa te mai caut prin mine...
Am adormit si m-am trezit
Abia in zorii de maine!"

By the way:
"Tot ce fac eu nu m-am schimbat,
Tot ce simt nu mai pot sa mint,
Tot ce vrei nu ai ce sa pierzi,
Tot ce-ti spun este ramas bun.."

So..asa cum m-am obisnuit deja..ma culc pe 6.11..ma trezesc tot in 6.11....
So...ce sa va spun?? ne vedem maine?sau azi??
Ne vedem cand ne intalnim =))

P.S: starea happy pe care poate a emanat-o acest post...se datoreaza exclusiv unei serii de melodii pe care vi le recomand cu caldura in astfel e momente.
P.S2: 10x a lot Mixi ;)
P.S3: O sa declansez o campanie "ANTI-ANONIMI".. :D
P.S4: Life is wonderfull...
P.S5: Pe cine requ mint eu aici?? /:)

4 comentarii:

  1. eu mai ascult E.M.I.L. (ca raspuns la statusul lui Mix) ;)
    cat despre depresii, muzica and shit (ca sa legam cumva): si pentru mine baietii aia sunt "salvarea" (bine, sau discutii cu Gabi pe mess :)) )- deci da, tot ei! m-au scos din niste stari groaznice.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe..ce tare..acum parca ma simt mai bine, cand aflu ca nu sunt singura nebuna :D
    Chiar m-am gandit o vreme ca ceva nu e bine, dar daca nu sunt singura, insemna ca mai am o sansa :D

    RăspundețiȘtergere
  3. pai nu esti! stai linistita! eu (care am si impresia ca am imbatranit in ultima vreme pentru ca nu mai ies in oras asa des) astept cu nerabdare concertele lor ca sa imi iau energia! sunt sursa mea de buna dispozitie! pe bune! e testata si retestat! deci, clar nu esti nebuna! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. #:-S HUH!
    :d..
    Adevarul e ca nici eu nu prea mai am cand sa ies, si rar mai am ocazia sa aud despre concertele lor..si desemenea si mai rar, ma duc!
    Dar cu siguranta, toate concertele lor la care am fost, m-au umplut de energie, si am ramas cu mii de amintiri minunate :D

    RăspundețiȘtergere