duminică, 10 decembrie 2006

O noua micutza obsesie... :D

Da zic ca e o micutza obesie...
Asta inseamna ca sunt in stadiul in care caut o asociatie a dependentilor anonimi de Chupa Chups :D
Adik..nu e mare lucru, pe zi nu bag in mine decat vreo 12-13 in medie Chupa-Chupsuri, am zile mai proaste cand ma opresc pe la 11, dar am si zile bune cand ajung la 15.
O intrebare fireasca...Oare nu mi-am nenorocit cerul gurii??
Ooo, deja ma trecut de stadiul asta :D
Ba mai mult, usor usor obsesia mea se transmite ..iar cei din jurul meu sunt impartiti in doua tabere: cei care ma blameaza si ma sfatuiesc s-o las mai moale, si cei care au apucat-o si ei pe urmele mele :D
Nu e un stadiu foarte avansat: adik pe langa numarul de acadele consumate pe zi, recunosc ca deja am facut rost de vreo 20 de wallpaper-uri cu sigla Chupa-Chups, am avatare, si un cont deschis pe site-ul oficial Chupa-Chups, unde urmaresc cele mai recente produse intrate pe piata, si de unde am de gand sa imi comand cat mai curand ceva produse :D
Astea fiind spuse, am postat aici unele dintre cele mai dragute reclame de la Chupa-Chups.
Prima il are ca protagonist pe simpaticul patinator Andrei Plushenko, campion mondial daca imi aduc eu bine aminte(patinajul artistic fiind unul dintre sporturile mele preferate :D )

Plushenko -din pacate nu am putut sa-l postez direct pe blog, aceasta optiune nefiind posibila pentru acest clip.

Ok, asa chiar nu vreau sa ajung :D



Ala e Raiul..Si totusi sper sa nu fie aia metoda de testare :))


Asta ca sa vedeti la ce gesturi disperate se poate ajunge pentru o Chupa-Chups, asa ca..aveti grija..feriti-va de mene :D :D :D


Sa zicem ca... atat pentru astazi..eu raman sa intorc netul de pe o parte pe alta, in cauatre de lucruri noi legate de Chupa-Chups, voi...nu urmati exemplul meu.. :))

10 comentarii:

  1. da..nu fumez..mai nou nici nu mai beau..adik inainte eram campioana la petreceri, dar de un timp la nici o petrecere n-am mai baut..ca n-am mai avut chef..si uite cu ce m-am pricopsit :d.. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm ar fi o idee..te lasi de fumat si baut.incepi sa mananci chupachups..parca ma si vad in b cu chupachupsul in loc de cuba libre. lol

    RăspundețiȘtergere
  3. e nu chiar..asta ar fi o blasfemie...cuba libre para siempre en mi corazno(sper k am scris corect :D )...da nu prea am mai avut eu timp de o cuba libre..si mi-e asa dor :((

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai se cere o noapte nebuna in b52,cu multa cuba libre!

    RăspundețiȘtergere
  5. daaaaaa. a fost asa misto sambata trecuta!!

    RăspundețiȘtergere
  6. ahhh vezi k miam schimbat adresa de la blog.nu mai merge aia din lista.(eu nici pana acum nu am aflat cum sami bag linkuri in lista aia.lol)

    RăspundețiȘtergere
  7. daz...am observat mai de mult, dar am uitat sa-l schimb :D
    :* :D

    RăspundețiȘtergere
  8. hmm am trecut pe noul tip de blog.am observat ,comenturie lasate de iulia imi apar anonime.wtf?

    RăspundețiȘtergere