sâmbătă, 2 decembrie 2006

Cunostinte noi..


Evenimentul weekend-ului!
Astazi ne-am hotarat sa-l scoatem pe Funny afara. Dar nu ca pana acum, din cand in cand, ci regulat...
Astfel am inceput cu asa-zisa "plimabare de dimineatza" care a avut loc pe la 13.30(cam asta e dimineatza mea in weekend)...
Cu ocazia asta, am cunoscut vreo doi maidanezi nu foarte prietenosi cu "bulgarele meu", am cunoscut o catleusa: Dolly, am fost acostati de zeci de persoane foarte amuzate de infatisarea si de energia lui Funny!
Am stat cam o ora pe afara, ora in care am cunoscut partea vestica a cartierului.
Cand a ajuns acasa, nu arata foarte dezastruos, e adevarat ca labutele lui atent ingrijite de noi, s-au transformat din ..alb in gri :((
Dupa ce l-am harnit si am mai stat prin casa, pe la 5 mama a hotarat ca e cazul sa-l mai scoatem afara :D
Zis si facut, dar de data asta am zis ca e bine sa cunoasca si partea estica a cartierului. Motiv pentru care, asa am ajuns la un bilant:
- am doua parcuri unde pot sa-l plimb(unul in stanga si altul in dreapta blocului meu)
-in parcul din stanga sunt doi maidanezi negri mari si prosti care s-au luat de Funny incercand sa mi-l jupuiasca, dar datorita reflexlor mele fantastice si uimitoare, saracutul a ramas in viata.
-in parcul din dreapta: se aduna seara toti propietarii de caini de talie mica din cartier, cand zic talie mica, zic : pechinezi :))...caci atunci cand am ajuns in parc s-au adunat vreo 5 pechinezii in jurul lui Funny, faza mortala, era un bulgare aruncat intre niste piticanii identice, maro :))
-in parcul din dreapta il avem pe cainele canish(singurul)- Max, care e perfect negru si care daca se departa de noi nu il mai distingeam in noapte.
-in parcul din dreapta il mai avem si pe pechinezul Pepsi care nu face decat sa latre, sta si latra ca prostul..de cand am venit pana am plecat latra..asa fara motiv.
-in parcul din dreapta o mai avem si pe pechineza Dolly(alta decat canishul cu care ne-am vazut in partea stanga dimineata), care datorita faptului ca stapana ei l-a mangaiat pe Funny, a venit si la prins de codita :(, aici au intrat din nou in functiune reflexele mele si l-am ridicat, ambtinandu-ma sa nu-i dau un sut in gura lui Dolly :)) :D
-in parcul din dreapata mai avem si inca vreo 3-4 pechinezii(fiind identici nu i-am putut numara exact"), gelosi, nu foarte prietenosi, cu stapani diferiti..si ca sa ne socializam mai bine am intentia sa ii invat pe nume si poate sa reusesc sa-i si diferentiez intr-un fel..:))
-si cel mai important: in parcul din dreapta e plin de ciulini, inofensivi pentru blana pechinezilor, "minunati" pentru blana unui biet bichon :D..motiv pentru care atunci cand am ajuns acasa am stat juma' de ora cu mama sa-i scoatem micutului, ciulinii din blanita :))
Bilant final:
-cartierul are: 2 Dolly, un Pepsi latrator, o tona de pechinezi !!
Am ales de acum sa mergem in parcul din dreapta ziua evitand partile cu ciulini :)) , iar noapte in parcul din stanga ca sa ne luptam cu maidanezii, dar sa nu capatam ciulini!!:))
Cat despre Funny..experienta de astazi l-a terminat, daca in fiecare seara aveam program de muscat, in seara asta dupa ce l-am alergat serios, doarme ca un ingeras :D
Oricum e clar ca o sa imi fie de folos ..ma voi antrena cu el pentru proba de viteza de la bac =))

Funny va saluta si precum vedeti in poza va ureaza un Decembrie frumos!!! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu