miercuri, 6 decembrie 2006

LEAPSA!!!

YUPY!!
Am primit si eu leapsa de la Silviutza :D :D :D
Deci cartea preferata ..da?!
Asta e cea mai grea leapsa..preferam ceva cu locurile preferate :))
Bun!
Poate sunt cam prea clasica dar:
"Dama cu camelii" de Al.Dumas, este pentru mine o carte fermecata, poate si pentru ca am "devorat-o" in cateva zile..cei drept niste zile foarte speciale, in timp ce eram intr-o vacanta in Bacau la o nunta unde am fost pentru prima data in viata domnisoara de onoare..Poate pentru ca eram mai mica, indragostita si furata de evenimente..dar in sufletul meu a ramas ca o pata de lumina..Poate daca voi reincerca acum s-o mai citesc nu o voi mai vedea la fel...
Cartea mea de suflet(nu ma intrebati de ce) ramane "Anna Karenina" de Tolstoi...este o carte care m-a facut sa traiesc fiecare cuvant, cu toate ca atunci cand m-am apucat s-o citesc, stiam fialul...
O alta carte extrem de speciala pentru mine este : "Marile sperante" de Dickens, prima data am vazut un film..la baza caruia statea cartea asta, dar ceva modificata..(ceva mai mult).Cand am pus mana pe carte am simtit ca zbor, de atunci de fiecare data cand ma simt "fara aripi" deschid cartea si e deajuns sa citesc maxim doua pagini, si atat..apoi totul prinde contur si culoare in ochii mei. O poveste depsre curaj, despre curajul de a spune nu..un roman foarte special.
Sunt mult prea clasica pentru lumea asta nu??
ei bine ar mai fi la sectiunea printre altele:
"Memoriile unei gheise"-Arthur Golden, cartea fiind mult mai reusita decat filmul.
Nina Berberova m-a uimit in sens pozitiv, pentru ca desi nu prea agreez cartile scrise de femei :"> , a reusit cu "Cartea fericirii " sa ma faca sa imi schimb nitell punctul de vedere.
Iar daca vreti o "carte de mestecat"..va recomand o porcarioara scrisa de Sergio Bambaren(care cu asta m-a cam dezamagit), carte despre care am scris eu intr-un post anterior..dar in loc sa o cititi pe ea, puteti sa cititi citatele date de mine..si va faceti o idee, si nici nu va ma enervati lovindu-va de cateva ineptii ale autorului!
Astea fiind spuse... :D..
Sa raspund si la leapsa nu??
:D
Desi mi-e foarte greu sa aleg, cred ca "Marile sperante" este cartea mea preferata...sau..."Dama cu camelii" ??
:))

P.S: iertati-ma daca am fost prea clasica, dar m-am plictitsit sa-mi tot umplu casa si notele de plata cu tot felul de carti proaste cu autori ajunsi celebri peste noapte, am obosit!
Si pana la urma d'asta se numesc clasici, ca rezista probei anilor! :D

P.S2: eventualele greseli de ortografie, neobservate la a 2a mea citire se datoreaza unei mult prea inaintate oboseli, ce tinde sa devina cronica!
:D
Ms Slyvia :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu