sâmbătă, 16 decembrie 2006


Iubesc!

Iubesc nebuneste, patimas, arzator, fireste, natural, normal, puternic, minunat, vesel, frumos...cam asa iubesc eu!
Important e ca iubesc..
Si sunt bucuroasa si simt ca zbor si totul imi pare atat de roz!
Asa e cand iubesti, toate ti se par atat de roz!
PE CINE PACALESC EU AICI!
Cam asta e adevaratul post:
Iubesc!
Iubesc de pomana, din pacate, cu greu, nefiresc,infirosator,dureros, trist, neimplinit, neimpartasit!Asa iubesc eu de fapt!
Si acum, pentru acest sfarsit de saptamana(grea) si inceput de weekend (si mai greu), cateva cuvinte spuse de una dintre preferatele mele, o adevarata DIVA-dupa parerea mea: Marilyin Monroe !
"Nu am incercat sa pacalesc niciodata pe nimeni. I-am lasat pe ceilalti sa creada despre mine ce vor. S-au pacalit singuri. Nici macar nu s-au deranjat sa afle cine sunt si cum sunt. In schimb, au facut din mine un personaj. Are rost sa ma impotrivesc? E limpede ca au iubit pe altcineva in locul meu. Cand si-au dat seama de cofuzie, m-au acuzat ca i-am amagit. E pierderea lor. Pentru mine e suficient ca si-au macinat mintea cu toata povestea asta. Chiar si numai pentru atat, sunt mai buna decat ei."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu