joi, 21 decembrie 2006

Si iarna vine iar...


Vrem nu vrem iarna vine in fiecare an!

Pana aici totul suna banal!
Right?
Bine nu pot sa zic ca mie nu imi place iarna, dar iarna asta am fost putin dezamagita!
Pe parcursul anilor, iarna parca a fost cel mai fericit anotimp. Zapada, bulagari, oameni de zapada, bradul, Moshu', vizite, colinde, multa mancare, beculete, globuri, cadouri...
Nu de mult declarasem unui prieten ca iarna este pentru mine cel mai frumos anotimp...hmz nu pentru ca mi-ar placea cand e frig mai mult decat atunci cand sunt in costum de baie, ci din alt punct de vedere...
Din nici un an nu am amintiri urate legate de iarna, in iarna mereu totul a fost bine, totul a mers ok!
Iarna asta in schimb, iarna nu a mai scapat si a intrat si ea in randul anotimpurilor care se respecta!
Anul asta nu cred ca il voi tine minte ca un an prea fericit, iarna asta nu o sa intre in topul iernilor minunate, ma rog sau cel putin pana acum nu se arata asa!
Cat despre spiritul Craciunului, va spun sincer, sufar enorm ca nu mai simt la fel ca atunci cand eram micuta, ca nu mai simt bucuria aia din piept.
Acum alerg non-stop, am luat niste cadouri pentru ca am fost "obligata", si le-am luat pe repede ianinte, ca sa le dau unor colege, dar pentru ai mei inca nu am cautat nimic, cu toate ca mai e atat de putin pana la Craciun, dar magazinele parca sunt prea aglomerate, si parca nush..poate pentru ca ma ustura in gat si car geaca dupa mine, nu ma simt confortabil in ele!
In camera mea e dezastru, eu sunt racita cobza, iar in urmatoarele 3 zile sunt full,si programul meu nu contine nici o prioritate legata de Craciun!
Si ma gandesc daca nu cumva ...poate nu vreau sa vad ca vine Craciunul, poate ca nu vreau sa vina Craciunul si sa ma gaseasca asa,trista si abatuta, nu neaparat la suprafata, ci acolo in sufletelul meu!
Nu vreau un Craciun alb-negru cu zambete fortate pentru aparatul foto!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu