sâmbătă, 23 decembrie 2006

Exista cateva videoclipuri la care ma uit atunci cand sunt trista!
Am sa va spun despre fiecare in parte cate ceva!

1.Aerosmith- "I Don't whant to miss"
Am vazut acest videoclip cand eram foarte micuta, si mi-au ramas intiparite in minte doua chestii legate de el: in primul rand chipul angelic a lui Liv Taylor,apoi faza de la final cu mana ei pe monitor!
Cat despre piesa nu are rost sa vorbim, sunt sigura ca pentru fiecare dintre noi piesa asta inseamna ceva!
Pentru mine?!? Inseamna mult prea mult!
Si stau cateodata si ma gandesc daca atunci cand eram micuta si ma uitam la videoclipul asta si as fi stiut ca peste ani o sa iubesc si o sa sufar pe piesa asta, oare cu ar fi fost?


1.Bon Jovi- "It's my life"
DA DA DA!
O piesa minunata, o piesa pe care o ascult cand am nevoie de ajutor,atunci cand caut ceva ce sa ma poata ajuta sa ma ridic de la pamant!
O piesa care cred eu ca a ajutat multa lume!
O piesa care te scoate din orice stare proasta ;)


1.Robbie Williams- "Feel"
OOO..cat de multe sunt de spus despre Robbie si despre "Feel"..
Robbie este un profesionist, este unul dintre atat de putinii artisti ce reprezinta sexul tare, ce mi-a demonstrat ca are ceva mai mult decat doar o imagine de macho, de cuceritor, de bad-boy, si oricum o fi- n-o fi, Robbie are voce, poate sa duca un show(si cand zic show vorbesc de show-uri adevarate).
Asa ca bavao lui.
Cat despre piesa "Feel" si videoclipul aferent ce sa zic, am iubit pe piesa asta mult de tot si este una din acele piese ce imi dau aripi!!!


1. Bon Jovi- Always
Nu numai ca melodia este superba si spune atat de multe cuvinte pe care poate daca le-as spune eu nu ar avea atat farmec, dar videoclipul...este unul din acele videoclipuri la care ma uit pe VH1 si imi doresc sa nu se termine niciodata...
Oricum..este un vis ...iubesc la nebunie piesa asta!



1.Bon Jovi- All about lovin you
E iarana, am multa melancolie in suflet, multa durere si cu toate astea inca ma obsesc sa-mi gasesc un echilibru, o liniste interioara...
Piesa asta, este o piesa...trista si inaltatore!
Cum poate sa fie atat trista cat si inaltatoare pentru mine?
Asta depinde de starea in care sunt atunci cand o ascult!
Videoclipul este unul foarte reusit, de stare...
So enoji it :)



P.S: Aceste piese sunt numerotate toate cu "1." din simpul motiv ca nu am putut sa aleg o ordine pentru ele, toate sunt minunate, toate au un loc in inima mea si fara ele recunosc ca de foarte multe ori as fi fost pierduta!
Dar..hmz..astea nu's toate, mai am inca ceva piese care poarta in fata lor cifra "1."..dar intr-un post viitor pentru ca nu vreau sa va plictisesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu