miercuri, 13 decembrie 2006

Limbaj suburban!

Ma intreb la ce dracu imi mai foloseste trecutul?

Trecutul asta tampit din viata mea, care nu ma face decat sa nu dorm noaptea gandindu-ma la toate zambetele noastre ce au fost candva, si la toate noptile nedormite in care de multe ori nu ne ziceam nimic, ne priveam doar!
La ce darcu imi mai folosesc toate amintirile din trecut!
Oameni buni, amintirile ne fac sa suferim, chiar si cele pe care le consideram frumoase, si ele ne fac sa suferim, doar pentru ca ne gandim la trecut cu nostalgie..si aia e durere in sufelt!
Nu mai vreau sa am amintiri, nu stiu daca e bine sau nu , dar exista o boala, in care uiti tot..a fost si un film pe tema asta!
Asa as vrea sa fie viata asta!
M-am saturat!
Doamne ce patetic, mi-e si rusine sa ma uit mai sus la ceea ce am scris!
E un razboi in mine!
Si nu vreau sa ma las..nu vreau sa pierd batalia, chiar daca poate pierdere ar fi probabil totusi un castig!
Sunt constienta de faptul ca, probabil, nimeni nu m-a inteles, dar randurile astea sunt scrise dupa o discutie urata, trista si pe alocuri revoltatore, cu o persoana...ba nu, nu este o persoana, este o FANTOMA a trecutului meu, de care in curand cu multa ambitie voi scapa!

P.S: va rog din suflet iertati atat limbajul cat si eventualele greseli de tipar, caci nu vreau sa ma mai uit odata pe ceea ce am scris, m-ar durea prea tare!M-am descarcat de cele mai teribile ganduri, exprimate(surprinazor) in cea mai diplomata forma!

3 comentarii:

  1. PENTRU SIVIUTZA:
    nush ce am facut, ca sa pot sa-ti dau tie un comment a trebuit sa-mi fac un cont pe beta blogger, si chestia aia e o mare prostie, sau sunt eu prea obosita, asadar, poate ar fi mai bine, sa dezactivezi faza aia prin care atunci cand iti dau commneturi trebuie sa ne logam..
    'nyway...

    RăspundețiȘtergere
  2. ahhh si eu cum naiba trec pe blogu meu vechi?
    asta inseamna sami fac alt cont.

    RăspundețiȘtergere
  3. ahhhh stai k nu am cum sa trec pe vechiul cont.si dak imi fac..toate conturile acum se fac pe ala nou.trece-l si tu (desi puteam sa jur k e o maaaare porcarie,oh well)

    RăspundețiȘtergere