miercuri, 29 noiembrie 2006

In coltul ochilor stau doar amintirile si lacrimile


Povestea din seara asta a inceput cu o piesa: Hotel California...am cautat-o in tot calculatorul..si n-am gasit-o!
Uimitor?! N-am "melodia noastra"..

Am gasit-o pana al urma pe un cd vechi, ingalbenit de ani, pe care tu mi l-ai facut intr-o vacanta, cred ca atunci cand am plecat la Iasi, cand eram la monument si plangeam de parca se rupsese pamantul in doua,plangeam ca pentru doua saptamani nu o sa fim unul langa celalalt...si acum trec zile..saptamani..si nu ne vorbim..trec ore si tu nu te gandesti la mine..trec secunde si nu ma pot gandii la altceva, decat la tine!!
Iti mai aduci aminte?!Ce vremuri..doar doi copii?!Stiam oare pe atunci ca o sa se ajunga aici?Si daca stiam ce puteam face?Puteam sa-mi sterg lacrimile din gara, si sa zambesc?
Da, pe cd-ul ala am gasit melodia..doar acolo o aveam..acolo si in sufletul meu...
De ce oare?
Poate doar pentru ca eu inca mai vad in noi copii de atunci, lacrimile din ochi, si dorul sin suflet!
Pentru ca nu pot sa vad altceva...pentru ca poate nici nu suntem altceva.

P.S: e tot prea personal?!?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu