vineri, 3 noiembrie 2006

what's that?

Dap in clasa mea,orice nou curent in orice, se adopta in totalitate,si astfel se creaza doua mari tabere cei care adopta stilul,si cei care-l comenteaza!
Mai nou subiectele de discutie se axeaza pe ideea de "emo".
Ala e emo alalalt e emo.
Si totusi sa ma lumineze si pe mine cinvea,ce e aia a fi "emo".
Daca a fi emo inseamna a fi ceea ce am scris eu intr-un post anterior("Scarba"), atunci hm ma revolt!
Acum ceva timp am primit o invitatie pe hi5 sa ma bag intr-un grup numit "Emo Kids", si am dat imediat accept, asta pentru k mi s-a parut k suna foarte tare!Am cautat apoi pe acolo o definitie a "emo-ului" dar n-am gasit,k mai tarziu sa apara in clasa discutii legate de "the emo's".
Nush,pana acum am inteles k daca ai bretonul intr-o parte pe ochi, daca asculti Tokio Hotel, daca...hm..atat am aflat pana acum despre emo's!
Eu una, am bretonul intr-o parte in unele zile,cand am chef,nu nu ascult Tokio Hotel,mi-am downloadat,dar n-am putut sa ascult nici o secunda,pe lanaga faptul k e zgomot,mai e si in germana :))
Asadar pana acum nu prea ma incadrez in stlul emo,dar va zic sincer imi place la nebunie cum se numeste "EMO"!!
Dap asadar apelez la voi sa ma ajutati sa inteleg ce inseamna sa fi emo!Adik pana la urma tre sa existe o definitie,right???

2 comentarii:

  1. emo e un rahat,emo e noul cuvant pe care oamenii care se cred superiori il dau oamenilor tristi,pentru ca Fereasca Dumnezeu sa fie cineva trist!totul trebuie sa fie caterinca si pamflet.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=emo

    RăspundețiȘtergere