vineri, 24 noiembrie 2006

Sa lamuresc!!


Deci..am fost nevoita sa scot de pe blog ultimele doua posturi, pentru ca EL a zis ca sunt lucruri prea intime...
Postul "Asadar"(*ioana-nu e legat de el..e legat de un prieten de-al meu...si e scris cu ceva zile in urma ;) )


P.S Asa e cu cenzura asta..mai intai a trebuit sa scot un post legat de generatia "emo" si "anti-emo", acum a trebuit sa scot 2 posturi legate de sentimentele mele..ca cica erau niste chetii prea intime scrise in ele, si lui nu-i conveneau!

O sa incep sa scriu despre....andive si cocostarci :D

Dar asta intr-o seara ceva mai fericita, pentru ca daca ar fi sa postez acum..ar fi considerat ca scriu ceva prea intim..aici totul trebuie sa fie prefabricat si roz! /:)

*bineinteles ca in postul initial am scris iuliutza in loc de ioana, dar am verificat dupa acea pozele din blog si am vazut ca iar am incurcat borcanele ~X( :D :*:*:*

srry girls :D

luvzya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu