duminică, 19 noiembrie 2006

GATA

Gata nu mai rezist tin in mine de PATRU ani o mare problema!!
Exista doua persoane in viata mea(cand in ea, cand pe langa ea) la care eu una tin foarte mult si care fara sa isi dea seama de multe ori mi-au fost de ajutor!
ELE SUNT IOANA SI IULIA!!!
Sunt surori, sunt verisoare, sunt prietene, sunt dusmance pentru fiecare ele doua inseamna altceva!
Pentru mine au fost de toate :))
Dar acum trebuie sa ma destainui, oricat de usor ar fi sa diferentiezi doua surori care nici macar nu sunt gemene, pentru mine ele sunt mereu Ioana si Iulia, asta pentru ca eu nu pot sa retin niciodata care e Ioana si care e Iulia, nu ma intrebati de ce! Am incercat din rasputeri, m-am chinuit!!
DAR NU AM REUSIT, pentru mine ele sunt IOANA si IULIA, veriosara mica si verisoara mare!!Doua fete minunate, speciale si fara de care lumea nu ar avea haz!!
Asa ca fetelor imi cer mii de scuze, si va implor sa nu ma urati :D
That' s me!! :((

P.S: pentru necunoscatori: ele nu's verioarele mele, ci ale lui alex(bf),nu ca daca ar fi fost verisoarele mele as fi reusit sa le retin numele!! :D

Love ya girls!!

2 comentarii:

  1. oh,i'm blushing :) ce dragut

    RăspundețiȘtergere
  2. I must say sunt flatata.Intr-o perioada sumbra postul tau m-a facut sa ma simt mai putin invizibila.Iti multumesc Ana.Te invit peste o saptamana la o seara de filme ca intre fete.

    RăspundețiȘtergere