joi, 2 noiembrie 2006

Mai exista zile d'alea bune??

Ieri am avut o zi groaznica!Dupa ce de vreo 4 zile nu mai dormisem decat vreo 10 ore in total(eu,cea kre dorm cam....12ore...8-in cel mai rau caz..pe noapte)...
Ziua a inceput prin merge like always in "minunatul" si "primitorul" meu liceu..Am fost si am facut primul vaccin de clasa a12a, apoi am stat la plictisitoarele ore al caror sens deja nu-l mai inteleg!La romana...dupa ce cu o noapte inainte am stat si am facut rezumatul PE CAPITOLE al romanului "Ion"..era sa adorm!..Me rog am trecut cu bine peste acesta parte a zile...k mai apoi sa incep meditaiile la filosofie,unde nu numai k imi venea sa ma arunc de la geam de somn,dar am si scris vreo 2 romane :))...Apoi pe la 6 seara am avut un minunat casting pentru o reclama,unde a trebuit sa fac frumos,chestie pe care o detest cu desavarsire!!Pe la 7.30 aveam antrenament, dar a sarit din schema(din fericire) ca asta ar fi fost prea de tot!
Seara nu s-a incheiat aici,cum speram si cum va asteptati,a urmat un meci vizionat la Matei acasa, in care Steaua a jucat perfect pentru adversarul pe kre il avea in fata!Numai k de ce sa ne fie noua bine???...ergh...si uite asa Banel-Jardel a fcaut-o lata(n-am nimic cu el sracu')...
Seara chiar trebuia sa se incheie aici, poate asa era mai bine,dar din prea mult oboseala nu s-a incheiat aici, si ceea ce a urmat...pana la 2,a fost un calvar...pe care nici nu vreau sa mi-l amintesc...
Si uite asa de la 2 knd am ajuns acasa...am dormit..pana...la 16 astazi!
Si acum ma intreb de ce requ am scris toate astea???....
Dap probabil ca sa ma descarc,probabil pentru ca pentru azi nu vaveam nici o idee de post..si pentru ca m-am saturat de zile ca cea de ieri pe care sa le traiesc cu scarba,cu o "sfarseala" continua in vene!!M-am saturat sa fiu obosita, sa bag in mine Supradyn si sa nu aiba nici un efect, sa traiesc weekend-urile datorita producatorilor de Red Bull,si sa umblu mereu cu batisete la mine pentru eventualitatea in care iar imi curge sange din nas!


P.S: Daca stie cineva un alt medicament decat Supradyn,astept sfaturi...VORBESCBSERIOS!!

Multumesc anticipat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu