miercuri, 15 noiembrie 2006

Doar altfel!

Puteti sa-mi spuneti cum vreti voi!
Astazi am fost in Unirea, eu periodic ii fac o bucurie lu' mama cumparandu-i dvd-uri, astazi fiind in magazin, m-am uitat si pe la cd-uri, desi de cand cu odcu' nu prea mai am vreo tangenta cu achizitionatul de muzica!
Dar aseara fiind in masina unui prieten am auzit-o la radio pe Ana Maria, acea fata care acum vreo 4-5 ani ne canta de "Ochii tai", auzind-o vreau sa va zic ca am crezut ca nu e adevarat, are fata aia o voce senzationala, si este atat de finutza si de gingasa incat sunt momente cand ai senzatia nu numai ca e perfecta dar si ca traieste intr-o lume roz!
Asadar azi in fata cd-urilor din magazin, nu am ezitat si i-am cumparat unul dintre albume(ultimul).
Se numeste "Cantec pentru tine" si vreau sa va zic ca ceea ce spune fata asta pe coperta albumului m-a impresionat : " Ceea ce asculti acum e o demonstratie a fericirii.Timp de doi ani, munca la acest album a adunat bucurie, schimbari, durere, am intalnit oameni extraordinari care au crezut alaturi de mine in vise, m-am indragostit, am pierdut oameni pentru totdeauna. Albumul acesta e o marturisire a ceea ce inseamna viata, asculta-l cu drag si cu ingaduinta... "Cantec pentru tine" este dedicata tatalui meu, care ma iubeste...de acolo din cer"
Pentru mine a fost greu sa ascult albumul asta, pentru ca are niste piese la auzul carora, daca ai iubit macar o singur data in viata, te duci cu gandul acolo, la perioada aceea, la el/ea!!
Dureros, frumos, o voce minunat de calda si cristalina.
Poate ca v-am plictisit, dar tind sa cred ca ceea ce am descoperit azi mi-a adus nu numai un suras pe buze ci si multa caldura in suflet...E poate ciudat cum un album poate sa imi trezeasca atat de multe sentimente, si cu atat mai mult unul facut in Romania de romani! Un album fara pic de promovare(si poate e mai bine asa... :D ), un album..care poate tinde spre acel comercial de care ne e scarba, dar datorita : textelor(prea inspirate dintr-o adolescenta), si mai ales a voicii....nu poate fi comparat!!
Am zis toate piesele se potrivesc unei stari diferite: pentru mine "Daca pleci maine" mi s-a potrivit de minune, pana la cele mai mici detalii ale textului...
Si abea astept sa trec de perioada asta de incertitudine, de combinatia asta de sentimente ce navaleste peste mine zi de zi( dragoste, gelozie, indiferenta, curaj, frica)...ca asa poate, peste o saptamana, o luna, un an ..cand ii voi reasculta albumul fetei asteia, sa ma regasesc in alete piese, pentru ca imi doresc enorm!



DACA PLECI MAINE:

I:
La 4 dimineata-n gand
Mai e doar ploaie si atat
Am plans destul si-am obosit,
As vrea s-adorm...
In suflet am sa fac curat
Pe-acolo pe unde ai stat
Si am sa matur fiecare coltzisor...
Cate motive ti-ai gasit sa pleci asa cum ai venit
Sa nu te-ntorci, sa fii doar tu mai fericit !!

Refren:
Ia-ti CD-urile toate
Si cuvintele aruncate,
Cana de cafea cu lapte
Daca pleci maine...!
Ia-ti si poza de pe masa,
Pasii tai pierduti prin casa
Ciudat ca nu imi pasa
Daca pleci maine...

II:
Si-o sa mai vii din cand in cand
Sa-mi tulburi somnul cu un gand
Sa nu ma lasi in pace sa te pot uita.
O sa ma tem ca nu mi-ai spus
Ca ti-a ramas cheia de sus
De la o usa care da in viata mea.
Si n-am sa stiu dac-am iubit
Sau doar o perna am impartit
Sa nu ma ierti, sa nu ma suni, sa nu ma uiti !

Refren:
Ia-ti CD-urile toate,
Amintirile si-o carte
Si bucata mea de noapte
Daca pleci maine...!
Ia-ti si poza de pe masa,
Pasii tai pierduti prin casa
Spui ca nu iti pasa
Daca pleci maine...
Daca pleci maine...

Cate motive ti-ai gasit sa pleci asa cum ai venit
Sa ne-ntorci, sa fii doar tu mai fericit!!

Refren:..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu