marți, 21 noiembrie 2006

TOP10 - manii, obsesii!!

Am multe manii...multe obsesii...am sa enumar cateva..in ordinea descrescatoare a importantei pe care o exercita in viata mea de zi cu zi!
Sa fie..un TOP10, ca se poarta!!

10.Mania de a scrie in blog, asta nu e tot, aici pot baga si mania de a pune multe virgule, fara sens, si de a baga prea multe "..."-uri. Asadar daca o sa gasitit in blogul meu virgule inainte de "si", sau "......."-uri... :)) este din cauza faptului ca desi sterg la ele de rup..tot mai raman putine(dar incerc sa ma educ :D)
9.De la o vreme am o manie, sau un oboicei, oricum...hmz...e stresant : beau Actimel in fiecare seara!! :D Stiu suna tampita faza, dar parca a ajuns un reflex la ora 22-23 sa ma duc la frigider si sa beau :D Actimel!
8.Papusa Barbie, este atat de falsa si de "perfecta" incat toata copilaria mea nu m-am jucat cu ea, ci doar cu masinute si am ajuns acum in adolescenta sa imi cumpar ghiozdan cu ea, si sa ma cert cu fetitele de clasa intai :">
7.Web-camu'...la asta o sa comenteze didi :))..dar dapz..parca mi-a furat viata, am ajuns sa nu mai simt lipsa unor oameni, si sa nu ii mai vad cu saptamanile, doar pentru ca am senzatia ca tocmai ieri ne-am vazut(si asta asa e, pe web)...asta cred ca este cam cea mai trista manie, dar intr-o lume mereu pe fuga, sa ne multumim ca ne-a ramas si asta!!
6. LA GEODE(mai multe aici: http://www.lageode.fr- matei stie ;)..am facut o obsesie pentru locul ala..atat de special si de unic..ne intoarcem noi acolo(delfinii ;) )
5.Poate ca merita un loc ceva mai sus, dar acum mi-a venit sa-l scriu : URSULETZUL BRUNO!!! Asta e de departe cea mai mare manie, dar a fost MOMENTAN detronata de manii ce nu o sa ramana pentru mult timp(vedeti ma departe ;)..asadar o manie mai ciudata nu exista, am 3 breloace (best friend-cu trei pers diferite) cu ursuletzul bruno, am penar,umbrela, carnetel...dar...n-am nici un ursulet Bruno, nici cel mai mic :)), si cu toate astea era o perioada cand numai ursuleti dadeam cadou :D
That's nice...:))..las k si atunci cand o sa vina, o sa fie unul special :D
**Acum incep obsesiile pe care la anu pe vremea asta nu le voi mai avea, dar le am acum si ma scaie grav!
4.BACUL!!!Dapz...mi-e frica de el, si nu mi-e frica ca o sa-l pic, ci pur si simplu mi-e frica ca o sa ma auto-dezamagesc..datorita profilului meu, materiile pe care le voi da la bac sunt extrem de simple(si-m plac la nebunie), si tocmai d'asta mi-am propus sa termin cu 10 bacul..nebuna??nu!ci doar insetata de a reusi acum in ultimul an sa imi demonstrez ca am vointa, si ca desi si pana acum am fost printre primii 10 elevi in clasa, anu asta ..vreau sa imi demonstrez ca pot cel mai mult, ca pana la urma e ultimul an!
Si cu toate astea sunt obsedata de ideea ca o sa ma auto-dezamagesc..ca nu o sa reusesc,si cateodata vreau sa renunt la ideea asta atat de nebuneasca, dar apoi stau si ma gandesc ce haz mai are viata daca nu iti impui tu singur limite de genu asta.. :D
In plus sunt 2000 de ciocolati cu rom in joc!! :D ;)
3.Carnetul de soferi-dapz..cu toate ca am obsesia asta cu bacul si vreau sa ma dedic in totalitate..vreau sa imi demonstrez si mai mult, vreau sa imi demonstrez ca dupa ce fac 18 ani(martie) imediat dupa aia, desi o sa fie o mega presiune pe capul meu, o sa pot sa trec si de faza cu carnetul ca sa demonstrez ca pot si mai mult.
Si in plus si aici e o miza 10 plinuri de masina daca reusesc din prima..si daca nu... :D...(aici e o alta poveste :D)
2.Facultatea...asta nu e o obsesie, asta e deja o manie, am o lista cu facultatii la care imi voi depune dosarul si la care o sa dau interviu ...iar la unele voi da si examen...o lista lunga ca o zi de post!!Asta e deja ..hmz...pot sa ma consider o mic colectionara =))
1.PE primul loc...este obsesia ca niciodata nu voi reusi...asta e o mare obsesie de-a mea!
Ca nu voi reusi niciodata sa scap de virgulile si de "..." din blog,!
Ca nu o sa renunt la Actimel..sau ca voi renunta :D...
Ca trebuie sa recunosc ca papusa Barbie e penibila si groaznica,si totusi o ador!
Ca nu renunt la web-cam in detrimentul unor intalniri face 2 face!
Ca poate nu voi mai ajunge niciodata "LA GEODE",sau poate ca voi ajunge dar nu tot cu aceasi persoana!
Ca nu voi avea niciodata un ursulet Bruno,sau ca atunci cand voi avea unul nu o sa-mi placa fata lui, sau o sa ma plictisesc repede!
Ca nu o sa iau bacul..de nici un fel ;)...adica...sper in zadar si ma chinui sa tind spre nota 10, dar probabil o sa intru la prima proba si o sa pic de emotii!
Ca nu o sa trec de carnet din prima!
Ca nu o sa reusesc la nici o facultate, si daca o sa reusesc nu o sa-mi placa, si o sa regret, si o sa imi doresc altceva, dar drumul o sa fie deja ales!
Asta e marea mea obsesie...
Ca n-am incredere in mine?? Ca nu sunt motivata? Ca nu ma motivez? Ca nu sper? Ca nu lupt?Ca nu invat??
NU ci doar ca nu o sa pot!
Ca nu voi avea puterea de care am atata nevoie! Ca nu voi avea sprijinul de care am nevoie! Ca o sa ma trezesc cand o sa fie prea tarziu!
Ca stau prea mult pe net si pierd vreme scriind asta, in loc sa invat la istorie sau sa-mi scriu eseul al filosofie!

That me!
Rautacioasa, inganfata, fitzoasa, rasfatata s.a oricum as fi, pana la urma tot o visatoare raman!


AAA! Si pana la urma de ce atatea vise,obsesii si incercari de a demonstra...pana la urma nu ajungem toti acolo la 2 metrii sub pamant, ne vor plange cativa ceva timp apoi usor usor ne vor uita!
Bine asta daca nu suntem un Eminescu ceva..care sa pice bietilor copii la bac ;)

:D
HAPPY HAPPY JOY JOY!!
ZAZAZA ZAZA ZAZAZA!!

P.S: cand o sa ma chef o sa fac si un TOP10 al viselor..asta chiar cred ca o sa fie interesant :))

2 comentarii:

  1. ai saptisprezece ani si trebuie sa fii mai coerenta! Vei reusi, bineinteles ca vei reusi! and anyway life goes on

    RăspundețiȘtergere
  2. oricum..bine k nu dai la mate fizica,informatica sau alte materii de genul.ai noroc:)

    RăspundețiȘtergere