duminică, 5 noiembrie 2006

man,man,man

Azi am hotarat ca daca tot a inceput festivalul national de teatru ar fi frumos din partea mea sa onorez cu prezenta, asadar am luat o tona de invitatii pe care mama le-a primit,si am hotarat sa merg la Bulandra la "Asteptandu-l pe Godo" de Beckett.Citisem piesa cu ceva timp inainte,stiam cate ceva despre autor de la istoria teatrului, deci documentatia fusese facuta.Asadar am purces la a mai gasi o persoana pe care s-o invit cu mine si nu am gasit pe nimeni altcineva decat cel mai mare nationalist din lume(o sa intelegeti mai tarziu de ce zic asta).
Am facut toate pregatirile si intr-un final dupa lungi lupte pe strazile din capitala am ajuns la Bulandra!Intrand, nu numai ca am si inceput sa dau ochii cu lume cunoscuta,dar mi se parea ceva ciudat, ca organizatorii se gandisera sa le ofere strainilor prezenti la spectacol casti,o treaba foarte tare,doar la Geoda din Paris mi s-a intamplat sa mi se ofere casti pentru ca sa inteleg si eu ce vorbeau oamenii aia din filme si cam pe la toate muzeele din strainatate,DAR IN ROMANIA???!!! :D
Ducandu-ne la toaleta, spre stupoarea mea aud urmatorul mesaj : "Stimati spectatori va reamintim ca in holul teatrului puteti gasi casti, deoarece spectacolul este in limba maghiara" :
Si acesta a fost momentul cand mi-a cazut lumea in cap!Persoana invitata de mine cu atat drag, am simtit ca imi taie gatul, el urand cu desafarsire orice tine de Ungaria!! :D
Ergh,l-am rugat frumos sa considere ca a venit la un act de cultura!Am asteptat vreo 20 de minute cuminiti pe scaun inceputul specatcolului,la care am rezistat doar 2 minunte(trase de par) ca mai apoi sa iesim din sala(un gest foarte nepoliticos, si va rog sa nu luati exemplul meu) :D
Recunosc a fost un gest urat!Dar..nu se putea,asta dupa ce in vara am fost oprita in vama de la Nadlac si ni s-au perchezitionat toate bagajele si intrega masina..asa de distrctie.. :
Mah eu n-am nimic cu ei!Dar comic e faptul ca si in vara eram cu aceasi persoana cand ni s-a intamplat asta =))
Bun..ca sa ne revenim, am zis ca cel mai indicat e sa merem sa manacm ceva,asa ca ne-am oprit la un Spring,unde am auvt un al doile soc!Lasata pentru 5 minute singura la masa, am obeservat ca doar in stanga mea se aflau vreo 3 fete la o masa, in rest numai cupluri(la vreo 3-4 mese).Uitand-ma la o fata, am observat un decolteu imens,pana aici totul ok zic eu, numai ca fata il saruta pe baiat apoi se ridica sa se duca la baie, bineinteles ca in timp ce ea se deplasa spre toaleta,el ii admira posteriorul, mai are rost sa va zic ca am vazut exact aceasi faza (IDENTICA), si la inca doua cupluri :. Mai dragut a fost ca , venind la unul dintre ei una d'aia care debaraseaza, el nush ce ii reproseaza, apoi ea se supara se intoarce, si,si,si..dap ii adimra si ei poseteriorul!
M-am speriat apoi si desi dupa ce am mancat am vrut sa ma duc la toaleta sa ma spal pe maini,m-am razgandit de teama ca toti ceilalti sa nu se uite la posteriorul meu,pentru ca probabil ar fi fost foarte dezamgiti,cat despre faptul ca de acum nu mai merg in fata baietilor(cel putin aia pe care ii cunosc) e o certitudine!!! :D
What the f*** man!Putina decenta!!! :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu