luni, 13 noiembrie 2006

New

Cui nu-i plac noutatile??
Mie imi plac la nebunie!
Uite: imi place sa cunosc oamnei noi, sa-mi cumpar lucruri noi, sa vad locuri noi, sa traiesc momente noi, sa am sentimente noi...
A cunoaste oameni noi, initial pare infrcosator...dar mi s-a intamplat acum mult timp sa fiu cu niste foste prietene pe la metrou si in nebunia noastra sa ne luam de un baiat foarte dragut...lucrurile au decurs in asa fel incat..pana la urma saracul ne-a dat numarul lui de telefon..ba mai mult imi aduc aminte k m-am mai intalnit cu el..si chiar am si fost impreuna o perioada...acum dupa cam 2-3 ani de la faza asta..ne vbim pe net..si ne-am mai vazut...si uite cum un om nou..un strain agatat la metrou mi-a devenit acum o veche cunostinta!
Sau uite...in fiecare zi cunosc foarte multi oameni noi si cu unii mai raman in relatii cu altii nu...dar din toate astea am invatat ca prima impresie desi conteaza mult..nu e intotdeauna chiar cea care reflecta cu adevarat personalitatea cuiva!
Ouf..cui nu-i plac lucurile noi,oamenii noi??!!
Eu una..cred k voi avea o meserie in care voi cunoaste in permanenta oamenii noi...Pentru ca imi place sa fiu inconjurata de oamenii..
Tocmai de asta..vreau sa le multumesc tuturor prietenilor mei pentru ca exista, si ca sunt lanaga mine, oricand am nevoie..si asta inseamna enorm..si ei stiu k si eu sunt acolo oricand pentru ei...vreau sa le multumesc celor pe care ii cunosc si care ma suna zilnic sa ma intrebe care e viata mea, sau cu care vorbesc pe net!Vreau sa le multumesc ca sunt atat de multi...aste inseamna enorm pt mine..si vreau sa le multumesc dusmanilor mei...ca daca nu ar fi ei..as avea senzatia k totul e pink..dar cu ajutorul lor ma trezesc la relaitate..si asta e bine
Va multumesc tuturor celor ce sunt in viata mea..si celor a caror viata s-a intersectat candva cu a mea!

Un comentariu:

  1. Si mie si mie! iubesc noutatea! vreau sa beau ceai cu tine Ana! am zis,trebuie!

    RăspundețiȘtergere