marți, 21 noiembrie 2006

ASADAR!!

Ma pune sa-i promit, cu inima pe jumatate convinsa, ii promit!
Stabilim...
In mare ce-i drept!
Imi dau o intreaga zi peste cap...
O ard de pomana doar ca sa imi tin promisiunea, desi la cat de rupta sunt, numai de a face frumos n-am chef(dar sa nu fiu eu personajul negativ).
Apoi vorbim la telefon si treaba ramane la fel!
Si da, bineinteles,primesc acel telefon de: "Nu se mai poate!!"
DOAMNE, am trecut si trec printr-o perioada in care am vazut ca se poate si altfel decat asa!
Cred ca aveam nevoie de ziua de azi ca sa mi se arate, ca unele lucruri nu se vor schimba niciodata si ca sa mi se demonstreze cat de bine e fara!!
UF..ce bene e!! :D
La inceput am fost nervoasa, dar cu fiecare cuvant scris, inteleg ca cineva de acolo de sus, imi arata niste chestii si ma face sa ma simt: bine, desteapta, puternica si imi demontreaza ca ceea ce parea o mare catastrofa a fost un mare bine! :D
Thank u! ;)

=; --- (in traducere: "no thanks"..sau "ce ma bucur ca ai dat de alta" =)) )

P.S: nu am vrut decat sa-mi tin o promisune!Si hmzz...o sa continui sa-mi tin toate promisiunile facute in trecut, sau ma rog macar o sa incerc, dar daca o sa ma izbesc de probleme asemanatoare cu cea de azi o sa te bag in pizda matii cu zambetul pe buze asa cum numai eu stiu sa o fac si tu esti obisnuit!
Si asa o sa trecem noi peste! ;)
P.S2: imi cer scuze pentru limbajul folosit mai sus, dar nu era in sens negativ..ci spus cu drag :P
P.S3: ca sa te lamuresc, se putea si altfel mah prostutzule, dar eu sunt aici ca sa ma descarc, sa realizez cate ceva si sa te iert in final ;)

Te pup draga!!

Un comentariu: