marți, 7 noiembrie 2006

Zile negre, zile multe!!

De ce pe saptamana zilele negre sunt considerabil mai multe decat cele bune?
De ce trebuie sa am o zi buna ca mai apoi seara sa se strice tot???
DE CE trebuie sa ma umilesc, sa ma las umilita, sa trec u cu vederea unele chestii, sa accept, sa inghit, sa ma prefac ca e bine si atunci cand rabufnesc si eu, sa mi se spuna ca am toane???
DE CE trebuie sa accept crize de isterie facute la un meci, sau la un joc pierdut, si atunci cand rabufnesc si eu din vaste motive,mai mult sau mai putin importante,dar care cu siguranta au la baza o oboseala adunata, sa mi se zica...CA AM TOANE!!!
DE CE trebuie sa mi se acorde atat de multa importanta, sa fiu atat de barfita,sa nu doarma unii noptile in cautarea unor metode de a ma chinuii, sau a unor planuri de razbunare(pe unele faze de cand aveam vreo 14 ani :)), iar eu trebuie sa tac, sa zambesc, sa ma prefac ca nu ma doare(nici in cur), si apoi cand rabufnesc in fata celor apropiati, sa mi se zica :CA AM TOANE!!
DE CE plm mai stau eu p'aici si nu ma tirez in alta lume in care nu deranjez, nu exista toane si mai ales NU SUNT DERANJATA!!
DE CE iubesc ca o proasta??
Hai ca iti zic eu dragul meu de ce iubesc, pentru ca fara tine lumina Soarelui nu ar mai fi aceasi, fara tine Luna nu mi-ar mai lumina, in anumite nopti, camera; fara tine nu as avea motiv sa-mi bat capul cu ganduri pana la urma inutile, legate de frumos, de sublim; pentru ca fara tine nu as urla ca o descreierata ca mai apoi sa te sun sa-ti zic ca-mi pare rau si ca te iubesc enorm; fara tine nu as mai rade si nici nu as mai zambii atat de des la mesajele alea dulci, fara tine nu as mai plange in fiecare zi si nu m-ar mai durea sufletul si mai presus de toate fara tine nu as mai suferii atat de tare, si astfel fara chinurile astea ce rost ar mai avea viata mea?A??
Asa ca te impor, continua sa-ti bati joc de mine si de sufletul meu(cu intentie sau fara), continua sa ma faci sa sufar oricand ai ocazia(cu intentie sau fara), continua sa ma vezi suferind si sa nu iei nici cea mai mica masura ca sa imi alini cat de putin suferinta!!
Continua sa ma chinui te rog!!
Si poate cine stie intr-o zi am sa ma trezesc si am sa realizez cat de tare m-am umilit, cat de tare am suferit...dar pana atunci continua te rog...

Si era sa uit..te rog continua sa-ti intrebi toti cunoscutii daca e bine sau nu sa-mi arati si sa-mi zici ce simti cu adevarat, sau mai bine te ingheti si te transformi intr-o piatra nerealizand astfel ca putem pierde niste clipe minunate si unice in detrimentul unor momente gri si urate,doar din..orgoliu' !!! ;)
Hai te rog...continua sa ma chinui...dar nu doar tu..cu totii!!Haideti , haideti, haideti!!
Chiar va rog!!


P.S: exista posibilitatea sa fi facut din tantar armasar..dar eu zic ca se numeste picatura aia...da nu aia care a umplut paharul(mai e mult pana se umple, desi nu se vede chiar asa usor, am nervii tari i-am antrenat mult)...e picatura chinezeasca ;)

Un comentariu:

  1. Ana ,te inteleg perfect,insa crede-ma,ca dupa toata mizeria asta o sa intelegi mult mai bine anumite lucruri.Nu zic ca nu e dureros,insa ,sa zicem ca tot raul spre bine.

    RăspundețiȘtergere