duminică, 19 noiembrie 2006

Cred!

Da am ajuns sa cred in coincidente...
Ce fel de coincidente??
Din cele mai ciudate si mult prea imprevizibile!
Sa dau cateva exemple:
-eram prin TVR si am vazut un barbat interesant, nu stiam ce e cu el, ce cauta, ce face...oricum treaba e ca astazi am descoperit fara sa caut fara sa vreau un blog, al unui tip, si surpriza cu memoria mea vizuala l-am recunoscut pe acelasi tip pe care-l vazusem in tvr, si cu ocazia asta am aflat si eu ca se numeste dragos bucurenci, si ca prezinta o emisiune, ..wierddddddd
-eram tot in TVR si asteptam intr-un birou sa vorbesc cu un bun si drag prieten, cand in incapere intra o fosta profesoara de-a mea pe aceasta cale afland ca ea este angajata acolo /:)...ok that's not wierd? mai am..
-de foarte mult timp am in lista de mess o fata pe care nu o cunosc si cu care nu cred ca ma vorbit vreodata, bun...de curand ma invita un fost prieten, sa iesim si noi in oras ca "baietii", la minunata intalnire mai vin si altii prieteni de-ai lui, printre care si un baiat foarte simpatic, cand ajung acasa, vorbesc cu el bla blauri...si din vorba in vorba ajung sa aflu ca el este nici mai mult nici mai putin decat iubitul fetei despre care v-am zis ceva mai sus, nu ma intrebati cum am ajuns sa descoperim asta, si bla blauri d'astea, dar faza oricum a fost mult prea wierd.
-acum cateva zile ma citit pe blogul ioanei cum saracuta in ziua respectiva fusese atacata de mai multe ori de painjeni, coincidenta ori ba, si eu avusesem o zi identica...
-si lista poate continua dar cu povesti foarte lungi ce nu pot fi scrise..

Bla bla 2 u!!

And u dj..just stop playing with my heart, and mix some music in it!

ZAZAZA ZAZA ZAZAZAZA

3 comentarii:

  1. ai citit si tu realk al lui bucurenci?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ...a..Nu nu am citit cartea lui bucurenci..dar am cautat-o prin librarii si n-am gasit-o, nu stiu ce inseamna asta..ori k a fost atat de buna incat s-a vandut ca painea calda, ori doar a fost atat de proasta incat nu au prea pus-o in vanzare :D
    Oricum nu pot sa-mi dau cu parerea pana nu o citesc..
    Dar ce legatura are asta cu post-ul meu ??

    RăspundețiȘtergere