miercuri, 15 noiembrie 2006

O zi minunata

Ma gandeam...Cum se schimba lucrurile...Cum numai cu rabdare si cu speranta poti sa treci mai departe!
Nu am scris pe blog,pentru ca nu am vrut sa imi arat slabiciunile, dar am trecut printr-o perioada neagra!Atat de neagra incat la 4 dimineatza plangeam si nu vedeam nici cea mai mica iesire din acea situatie groaznica!!
La scoala nu m-am mai dus doar pentru ca nu vroiam sa-mi agravez singura unele conflicte(si bine am facut procedand astfel, pentru ca s-au linistit apele), de invatat nu mai aveam nici un chef, simteam ca nu mai am motive sa invat!! Cu dragostea eram la pamant, "el" isi gasise o alta si imi spusese cat de mult s-a indragostit de ea, ba mai mult au petrecut un weekend impreuna la munte!
Asadar totul era cat se de poate de groaznic..
In i-pod aveam doua playlisturi: "love" si "chill"...astazi am mai adaugat una "de trecut peste"..De trecut peste tot..peste tot ce poate sa apara in viata mea!
SI DA AM TRECUT PESTE!!
Sunt cea mai fericita persoana din lume.
Am chef de scoala, am chef de invatat..si mai presus de toate astea : IUBESC!!
DA iubesc...iubesc poate cea mai minunata persoana din lume, iubesc un suflet de om ce mi-a doveit ca insemn enorm pentru el, iubesc o persoana pentru care simt ca merit sa lupt, simt ca merit sa ma zbat! Pentru ca fara el nu ar exista nimic frumos in viata mea, pentru ca el a stiut sa fie acolo langa mine chiar si dupa ce l-am ranit si a stiut sa ierte si sa continuie sa ma iubeasca!
Si il iubesc pentru ca azi m-a facut cea mai fericita persoana din lume!
Pentru ca are curajul de a sta langa mine chiar si acum, cand am senzatia ca e mereu noapte deasupra mea!
TE iubesc croco mic si iti multumesc ca ai stat mereu langa mine si vreau sa ma ierti ca te-am facut atat de tare sa suferi si iti JUR ca niciodata nu voi mai face asta, pentru ca tu esti prea bun si prea special ca sa meriti una ca asta!
Iti multumesc ca mi-ai deschis ochii si am vazut ca tu ai fost mereu langa mine desi poate erau momente cand te ignoram si nu imi pasa de tine..acum ma caiesc si imi cer scuze!
Te iubesc si iti multumesc ca esti langa mine, ca ma ocrotesti cu tot ceea ce faci, si ca mi-ai deschis ochii si te-am vazut!!!
Imi pare doar rau ca nu te-am vazut cu mult inainte, poate lucrurile ar fi stat altfel!Dar sunt sigura ca de azi inainte viata mea nu o sa mai fie la fel datorita tie!!

Noapte buna ingerul meu pazitor! (mai ales la propriu)

P.S: patetic, plictisitor, penibil?? Neah doar un post ..postat din multa dragoste!
P.S2: cine stie cunoaste ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu