marți, 31 octombrie 2006

Si eu?

Trebuia sa vina!
Trebuia sa vina momentul ala care sa distruga tot ! Sa distruga tot ceea ce incepuse pentru a N-a oara sa prinda viata ! Trebuia sa se distruga tot ceea ce reincepusem sa simt ! De ce ? Asta numai tu poti sa-mi explici !
Exista in capul meu cam trei variante :
1.Ai vrut sa imi vezi reactia – in acest caz nu ai facut decat sa rupi o bucata din mine fara mila, doar ca sa-mi vezi o reactie mai mult sau mai putin previzibila.
2.A fost cum am zis eu, si nu numai ca ai facut o eroare prin care eu am aflat, dar apoi te-ai si cufundat in niste minciuni penibile si aberante, pe care nici un copil de clasa a2a nu ar putea sa le inghita, cu atat mai mult eu !
3.Ceea ce ai spus a fost adevarat, lucurile chiar s-au petrecut asa, dar toata situatia a fost mai mult decat penibila si aberanta, si cred ca nici tu nu ai fi crezut povestea. Si daca treaba sta asa, trebuie sa-mi cer scuze ( cu jumtate de gura doar, pentru ca circumstanele sunt cele de mai sus).
Asadar, daca faza a fost penibila sau nu, asta poti si singur sa realizezi, dar ca sufar, si ca pe moment m-a durut infernal de tare, si ca iar mi-am iesit din ritm cu chestia asta…Asta e o poveste cam dureroasa.
Cat despre ultimele zile... fac cu aceasta ocazie public ceea ce am simtit !
Am simtit ca parca imi cresc aripi din nou, ca incep sa zbor asa cum o faceam candva de mult(poate ca nu stii la ce moment ma refer, iti zic doar ca era fix momentul anterior acelui mail de atunci). Nu vroiam sa se termine acest sentiment, dar parca mi-am iesit iar din ritm, intr-un moment in care numai asta nu trebuia sa se intample ! Trec prin momente grele, tot kkt-ul asta cu scoala asta de kkt…si parca incepusem in ultimele zile sa-mi regasesc echilibrul, si asta se vedea in tot ceea ce faceam.
Asta am pe suflet acum ! Ca doare sau nu…asta e…


P.S : Imi cer scuze fata de toti cei care imi citesc zilnic blogul, dar acest post ii este dedicat lui, asta pentru ca poate nu ma crede cand ii spun ca inseamna mult pentru mine, si poate ca trebuie sa ies in strada sa tip asta (daca chiar trebuie promit ca o voi face)..
Insemni mult prea mult pentru mine, si tu stii asta foarte bine !!

P.S2 : Abea astept meciul de maine seara, HAI ROAMNIA, HAI STEAUA…
Dar…tu stii ca mai presus de toate astea meciul asta ….stii prea bine, nu-ti mai zic !!

2 comentarii:

  1. Draguta,scrii ce vrei tu aici,nu-ti mai cere scuze.
    Si cum?o fitita asa finuta e microbista ntzntz!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim3:01 p.m.

    heh, acum am vazut si eu blogul tau, banuiesc ca banuiesti cine sunt (O_o). Da, am facut-o ca sa-ti vad reactia, pentru ca nu eram sigur de ceea ce ziceai, acuma ce sa zic, I am what I am. Si cand zic asta, nu e neaparat o scuza, scuzele de clasa a doua nu cred ca le-am prezentat, pe mine m-a enervat atitutdinea ta de la munte, cand ai tinut sa fi negativista la tot ceea ce spuneam eu, fie ca faceam o gluma usor misogina fie ca exprimam ceva. Chestiile astea sunt foarte foarte penibile pentru persoana in cauza si iti poti imagina ca am am si eu un orgoliu. Keep it real babe.

    RăspundețiȘtergere