luni, 30 octombrie 2006

Dilema



Astazi m-am confruntat cu o dilema.
Rugata fiind de mama sa fac eu astazi cumparaturile, m-am dus in La Fourim-ul de la Unirea(cel mai apropiat supermarket) si am inceput sa ma preumblu printre raioane.Am luat cate ceva din fiecare si ajunsa in fata raionului de apa, am ramas perplex!Nu stiam ce marca de apa sa aleg!Am crezut ca nu e adevarat!!
Avem n-avem probleme, oricum e inevitabil: ni le facem!
Adica hai, mai inteleg sa cumperi in fiecare zi alta marca de ...branza sau paine sau...hm orice...asta ca sa incerci mai multe tipuri si sa ajungi intr-o zi sa o alegi pe ce mai buna; dar APA?!?!
Eu cred ca imi aleg marca apei pe care o beau dupa reclama; adica uite: aia de la Biborteni au facut reclamele alea de "epoca", poate d'asta am cumparat intr-o vreme Biborteni; sau Izvorul Minunilor, uite asta e o firma de apa pe care nu o suport, poate pentru ca am alergie la fratii Micula (patronii); sa nu mai vorbesc e Evian sau Vitel, care in Romania sunt un mare lux(firme frantuzesti ce sa-i faci :P ), e adevarat ca Evian imi cumpar (cand am timp sa ajung undeva unde se gaseste) datorita faptului ca cica e mai sanatoasa =)),( bine asta nu cred), recunosc ca imi cumpar pentru forma sticlei, foarte practica la scoala ;).
Dap..asta e..intr-o societate in care trebuie sa iti alegi pana si marca de...apa :(..mi se pare un pic trist, si totusi cand ma gandesc la ce fata aveam cand stateam in fata raionului ala =))
Concluzia: nu ma mai duc la cumparaturi singura, asta pentru ca nici nu am nimerit marca de apa preferata a mamei mele si am ajuns acasa si cu un bon de 1 metru, si practic n-am luat nimic =))

P.S: am eu un prieten care mi-ar zice ca apa de la robinet e baza..dar dupa medici aia nu e buna ca nu e bine filtrata si face pietre la rinichi ;))

2 comentarii:

  1. Anonim6:38 p.m.

    Fato ai luat-o razna ce probleme ai eu pun centrala si e ca in gara praful am nu mai rezist ma duc sa imi tai cel putin o vena!!!!!!!!!!!please somebody shoot me!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. lasa ,coca cola produce cancer.

    RăspundețiȘtergere