duminică, 29 octombrie 2006

A fost minunat...

A fost minunat.
A fost un ultim bal perfect!
Si nu spun asta doar pentru ca cel mai bun prieten al meu a fost organizator, ci pentru ca, chiar m-am simtit excelent!
Am fost placut surprinsa ca am ajuns la concluzia ca pot sa dansez si pe house, un gen de muzica pe care nu-l prea agreez si vreau sa ii felicit pe : Dj Vinny, Dj Tudor si DDDJJJJ SSSTTTIICCKKK-OOO ! Au facut o treaba foarte buna ! E adevarat ca s-au pus si manele, ele au fost in numar de FIX 5 si pentru asta baietii de la « butoane » merita toata admiratia, ca au reusit sa ii detroneze pe manelistii liceului !
Miss-ul a fost luat de « protejata » mea : Andrada, recunosc nu ma asteptam sa castige chiar Misuu’, ma gandeam la un Miss Popularitate, dar cu dragalasenia ei desavarsita a reusit sa ii cucereasca pe cei din juriu !!Good job girl !!
Bravo si celor doua dragute prezentatoare : Valentina si Lucia, pentru treaba buna pe care au facut-o, si mai ales o felicit pe Luciutza care saraca la final mergea desculta prin club(deh…din sacrificiile meseriei :).
Bravo 12A si 12B ati facut o treaba minunata !!Iar pentru cei din 12C..ce sa zic,mare pacat ca nu am fost reprezentati mai puternic…merita ! Barvo si pentru Didi, ca a rezistat intr-o fusta minuscula si « ntz-ntz » ca l-ai lasat pe baiatul ala singur toata noaptea :))
Cat despre mine, ce sa zic desi am baut doar doua Red Bull si un Pepsi m-am simtit minunat, nici n-am observat cand a trecut timpul, asta poate si datorita faptului ca am avut o companie mai mult decat agreabila !Am stat o noapte intreaga langa o persoana draga mie, fara sa o fac din obligatie sau nevoie, ci pur si simplu din placerea de a fi acolo !
M-am simtit iubita, nu stiu de ce, poate ca nimeni din clubul ala nu ma iubea, dar eu asa m-am simtit !Am plans si am ras !Am plans de bucurie..am plans cu lacrimi frumoase,cu lacrimi de dor, de nostalgie dar mai ales de bucurie, bucuria ca eram atunci acolo!

Ai spus : « Cu Hotel California am inceput cu Hotel California terminam »..neah..nu avem cum sa terminam ..nu asta e finalul, asta e doar inceputul unei prietenii minunate si nepretuite si sper din suflet sa fie si una eterna !
Cat depsre meciul Real-Madrid – Steaua, de aseara il astept cu mari emotii, pana aseara nu avem nici o emotie, dar de aseara am niste emotii mari, emotii de copil, pentru ca am simtit ceva,dar nu acel ceva..ci ..altceva ;)!!
Cam asa a fost ultimul meu bal al bobocilor..incununat cu multa dragoste, cu multa nostalgie,cu bucurie si placere !!
Multumesc tuturor celor care au facut din seara trecuta o seara magica !!

P.S: Nu incercati sa intelegeti faza cu meciul, e mai mult decat dragostea pentru Steaua!!
P.S 2 : Multumesc !! (asta a fost pentru tine) ;)

Un comentariu: