vineri, 27 octombrie 2006

mii de emotii...


Emotii...primul bal! O zi intreaga stau nemancata, emotiile ma acapareaza, in seara asta o sa fie primul meu bal!...
Ma vad cu Maria, mergem la Roxana acasa, incepem sa ne pregatim..radem..glumim..ne machiem...ma cert cu EL prin mesaje..nu ma iubeste..gata!nici eu pe el!...mi se strica machiajul...coditele nu stau simetric...fustita scotiana..e cam prea scurta!..sunt toata imbracata in rosu..si fata mea e tot rosie!Am atatea emotii..primul meu bal...si EL...EL e un nenorocit..am auzit ca s-a sarutat cu alta..deci nu ma iubeste..ADIO prima mea dragoste..gata ...ne urcam in masina tatalui Roxanei...am ajuns..asa de repede?!?!..O Doamne..primul meu bal!...intram in Salsa(cred k l-au demolat :D )...maria...roxana..se pierd..unde sunt?...ma duc sa vorbesc cu colegii mei..cei care participa la miss si mister...Alexandra..saraca ce emotii are..Doamne sa castige toate premiile ai nostri!...da uite-l si pe Regizoru'..asta a venit cu toata familia???..hm..nevermind!!...EL..hm..apare..iesim ca sa purtam o discutie..imi jura ca nu s-a sarutat cu alta..eu vreau sa plec de la primul meu bal!..imi spune sa nu fac asta..ma implora sa raman..vad lacrimi in ochii lui...nu pot sa cred..un baiat face asta pentru mine!!..emotii...gol in stomac..dar ma pastrez tare pe pozitii..ii spun rece ca raman..apoi..hm..un baiat mai mare imi face avansuri..imi zice ca sunt draguta..hm..emotii...ai nostri castiga tot la miss si mister!!..traiasca 9C...dap...murim de foame..eu si EL..fugim prin frig sa ne luam snacksuri..eu in maieu si intr-o fusta scurta..el in tricou..o sa racim:))...se face dimineata..oamenii pleaca...hm..Hotel California..dasam doar noi 2..ramane melodia noastra...el pleaca..se urca in taxi si pleaca...eu raman uimita ca nu m-a condus pana acasa...plec cu niste colegi de clasa...mergem in gregorys-ul de la unirea..stam pana pe la 7...primul meu bal..atatea emotii..

Maine o sa fie ultimul bal..da am ajuns in clasa a12-a..si inevitabil a venit ultimul bal...pentru boboci e primul..pentru mine e ultimul!Si ghici cine-l organizeaza...dap: EL..frumos, nu??Voi astepta Hotel California!!Doar pentru noi doi..ca in seara aceea...
Acum nu mai am emotii..acum voi petrece o seara intr-un club..dupa care o sa trebuiasca sa recuperez ceva ore de somn..dar poate ca pentru Hotel California...o sa merite!!

3 comentarii:

  1. Prea multi "EL", la al doilea trebuia sa alegi alt nume :) (ex: beautifull stranger)...si totusi cine e al doilea ???????

    RăspundețiȘtergere
  2. al doilea??cine a spus ceva de un anume "al doilea"??...cat despre EL..de ce trebuie sa poarte un nume??Poate e mai frumos asa..

    RăspundețiȘtergere