vineri, 27 octombrie 2006

SCARBA


Mi-e scarba de toti cei care isi scurteaza pantalonii doar ca sa vedem noi ca ei au Converse; mi-e scarba de toti cei care il adora pe Che Guevara fara ca macar sa stie ceva istorie si ce a facut el pentru Cuba; mi-e scarba de toti cei care se mandresc cu faptul ca ei nu citesc; de cei ce ies sambata in B si apoi tot restul saptamanii nu fac altceva decat sa vorbeasca despre asta; mi-e scarba de toti cei care merg vara in Vama pentru ca e cool; de cei ce stau pe Motoare pentru ca sa fie vazuti acolo; de saracele fete care vara cand termometrul arata 35 de grade, stau imbracate de sus si pana jos in negru; de toti cei care merg pe strada cocosati si cu fata aia de suferinta, doar ca sa para interesanti; mi-e scarba de toti prostii care nu au alta treaba decat sa traiasca intr-o permanenta depresie si au impresia ca asta ii face deosebiti! Si stau si ma intreb,may copii cand mergeti cu mamica si taticul vostru in vizita la bunici, tot fata aia o adoptati??---i don't think so! DA port converse pentru ca sunt confortabile,dar spre surprinderea voastra nu sunt unica mea pereche de adidasi, si..am chiar si cateva perechi de pantofi cu toc..stiu va uimesc si ca e cam uncooool! DA imi place CHE, dar am ajuns la concluzia asta dupa ce am avut curiozitatea sa citesc cate ceva despre el, si sa imi creez o PROPRIE parere(nu parerea turmei)!! Si DA,din pacate trebuie sa va dezamagesc..recunosc ca citesc inainte de culcare,in autobuz,la scoala si pe unde mai apuc, ma relaxeaza si mai mult decat atat imi imbogateste cultura generala (interesant, nu?)! DA ieseam si eu candva in B, dar asta pana cand a merge in B a devenit ceva..coool..de atunci ies in alte cluburi sambata, in cluburi care inca sunt uncool..si in timpul saptamanii nu inteleg de ce as vorbii despre asta?!?! In Vama merg de cand m-a dus tata prima data..cred ca aveam vreo 5 anishori,si totul era pustiu p'acolo, dar am renuntat si la mersul in Vama pentru ca anu' asta de 1Mai am auzit manele si house (rusine sa va fie)..este sub demnitatea mea sa merg intr-un loc in care houserii si manelistii misuna (macar in vacanta sa scap de ei).. Si DA merg vara pe motoare ca au mici si clatite bune, iar iarna merg in Laptarie pentru ca da concerte Jhonny Raducanu... Cat despre voi fetitele imbracte vara-n negru..va anunt k am in garderoba destule fustite scurte si pantalonasi de vara...daca vreti va pot dona! Si pana la urma toti avem starile noastre de bine sau de rau,dar de aici si pana a face un trend din asta..mai e cale lunga!!Nu trebuie sa fi mereu in depresie ca sa te faci observat poti sa inveti sa zambesti la lucrurile marunte, sa te bucuri de o zi insorita, sa pui mana pe o carte buna si sa iti creezi singur momente placute, sa vezi un film (bun), sa te desprinzi de ideile de turma si sa devi un "EU" personal,o persoana si nu o gramada!Poti sa incerci sa iesi din tipar.. Tine de mentalitate pana la urma...Nu?

30 septembrie 2006

Ana

Un comentariu: