vineri, 27 octombrie 2006

si ce...



Am stat sa ma gandesc..si ce daca esti azi hulit,si ce daca vei fi si maine..oricum pana la urma se vor plictisi,si te vor uita...si ce daca azi pierzi pe cineva pe care-l considerai prieten...timpul mi-a demosntrat ca cei ce pleaca de langa tine..nu ti-au fost niciodata prieteni..poate au incercat dar cu siguranta n-au reusit..n-au reusit sa te inteleaga,sa te sustina sau cine stie..sa se lase sustinuti...in viata am invatat sa zambesc atunci cand sunt jignita..de ce?...pentru ca mi-a demonstrat viatat ca nu are nici un sens sa ma agit..oricum nu rezolv nimic...si uite asa..anii trec pe langa mine si eu invat cu fiecare zi ce trece..invat din greseli,invat sa fiu mai rabdatoare,mai buna,mai intelegatoare,mai sincera,mai corecta,mai putin inversunata..invat sa las de la mine,sa iert si sa-mi cer iertare...invat pentru ca inca nu am murit...probabil ca vom termina cu invatatul atunci cand vom inchide ochii pentru totdeauna..dar nu cred! cred k si atunci o sa mai fie ceva din care sa invatam...si ..am mai invatat ceva..k niciodatat nu vei invatat din greselile sau povestirile altora,ci intotdeauna vei invata din faptele si greselile tale..acum stiu sa privesc in urma si sa zambesc..pentru ca asa e mai frumos...

13 spetembrie 2006

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu