sâmbătă, 6 ianuarie 2007

Un nou an!

Da, da, da!!
Recunosc, am cam intarziat cu "primul post pe anu asta".
Dar am avut zilele full de la rev' pana acum.
Seara de revelion am petrecut-o asa cum am mai si zis, langa persoanele cele mai potrivite(si pe de alta parte cele mai neasteptate :P).
Dupa ce la ora 12 am fost in acelasi loc cu dragul nostru presedinte, ne-am indeptat spre B(nu fara incidente, ca pierderea prin multime :P ), in B ajungand, bineinteles ca pe mine si pe Ioana nu ne-au lasat sa intram >:P..deh..las ca ne facem noi mari; si oricum asa cum ne-a zis Silviutza era de kko inauntru :D.
Apoi am hotarat ca cel mai potrivit lucru in nopatea de revelion..(la 2)..e sa merg la gara, sa vad la cat pleaca trenurile :, asa ca dupa multa asteptare de metrou, am ajuns acolo si am aflat ca la 5.00 pleca primul tren, asa ca m-am razgandit si m-am dus la fete, care presupun ca au vrut in gandul lor sa ma omoare, dar au fost dragute si nu au facut-o :D.
Apoi..discutiile, starea de dupa miezul-noptii, si...ora 5!
La ora 5 m-am dus si am cautat pe net mersul trenurilor, mi-am ales un tren, le-am pupat pe fete, care m-au echipat si am plecat la gara, unde m-am urcat intr-o sageata albastra, si la ora 8.30 am fost in Predeal, unde era zapada, aer de munte si persoana langa care numai Dumnezeu stie cum a reusit sa ne aduca unul langa altul din nou.
Am ajuns acolo, multa zapada, caldura de la soba, telefonae de la fete :* ,Ioana trezita, Mathe dansand, Dragoshelul dormind, ce sa mai..numai hashkeri :P.
A urmat o zi in care m-am dat cu placa :D..I-am intrecut pe baiteti :D, am racit, mi-a trecut..
Ce sa mai..2 zile minunate, in care am luat multe hotarari, m-am simtit minunat..si mi-am schimbat niste pareri despre unele persoane(in bene :P)
Apoi Bucurestiul, trimterea aplicatiei pentru USA, aprobarea ei, rezervarea avionului, hotelului, viza.,rugaminti sa nu plec, indoieli..zzz..invatarea textelor pentru examen..
Ce urmeaza??
Urmeaza ca peste fix o luna la ora asta, daca toate merg bene, eu o sa fiu intr-un avion cu destinatia Chicago.
Asadar un inceput de an minunat, langa niste oameni minunati, cu o persoana iubita, cu niste sanse magnifice!
Ce voi evita?
Voi evita sa intru in conflict cu orcine isi doreste asta, sau cu orcine incearca sa se bage in viata mea.
De ce?
Pentru ca asa e cel mai bene, decat sa te cobori la nivelul unei persoane total neinteresante mai bine inveti sa ignori :D

:D...

2 comentarii: