joi, 11 ianuarie 2007

Aceasi dimineatza


Ora 6.15
Ceasul de la mobil suna cu aceeasi melodie ca si in dimineata anterioara.
(Cam odata pe luna schimb melodia, pentru ca imi devine foarte antipatica)

Ora 6.16
Imi deschid telefonul.

(Astept sa vad daca am primit mesaje peste noapte,inca vad in ceata).
Aprind lumina.
(Groaznic moment)
Imi apuc prosopul de un colt si ma duc in baie.
Acolo dau drumul la dus si astept cu ochii inchisi sa se incalzeasca apa.
Intru in dus pe treisferturi adormita.


Ora 6.37
Opresc apa si ma uit la ceas.
Ies din dus si ma indrept spre camera mea unde ceva mai treza ma
imbrac.

Ora 6.49
Incep sa ma machez/machiez (cum vreti voi ca toata lumea are cate o varainta)

Ora 7.04
Ma incalt.

Ora 7.09
Sunt deja afara cu Funny.

Ora 7.14
Ma indrept spre casa.

Ora 7.21
Suntem in casa ii dau jos "echipamentul", imi iau ghiozdanul/geanta(depinde de zi) si plec.

Ora 7.28
Sunt deja in autobuzul dupa care am alergat. Da e acelasi autobuz galben, vechi dar mult mai liber decat urmatorul care e galben si nou.Ma cablez la i-pod si dusa sunt pana la...

Ora 7.55
Cobor in statia de la scoala, ma uit la ceas, nimic nou, mai am timp sa intru in biserica sa ma rog pentru mine, pentru voi..

Ora 8.01
Ajung in clasa maxim patru colegi au ajuns, ma decablez de la i-pod, spun "Buna dimineata!", pun capul pe banca si astept sa inceapa o noua zi!

De precizat ca acest post este scris in urma a patru zile in care : orele, minutele...erau identice de fiecare data cand ma uitam la ceas, fapt care m-a speriat si m-a facut sa realizez cat de monotona in aparenta poate sa fie o dimineata, dar totusi...faptul ca de cand ma trezesc si pana ajung la scoala si imi salut colegii, nu sunt nevoita sa zic decat maxim un : "Pardon!", ma linisteste.

Dar totusi rasaritul de la mare nu poate fi comparat cu nimic :D
Desi nu l-am vauzt niciodata :))...asta pentru ca dormeam dusa ..

Asa ca ma voi bucura de ultimele dimineti petrecute in acest tip de rutina!
Ultimele dimineti de liceean..

Mereu aceeasi dimineatza dar totusi o alta zi!

P.S: il pup dulce pe tedd (ca asa mi-a zis el sa scriu) :)) :P :P :P

P.S2:Chiar il pup dulce pe tedd :)

P.S3: shosho ;)

P.S4: poza e facuta de un prieten,cand eram si eu la mare cu el..dar :D..dormeam la ora aia si s-a gandit sa-mi faca o surpriza pe cand ma trezesc :D

3 comentarii:

  1. DA, da , da !!
    El e Teddy si cand o sa fie mare isi doreste sa fie un mare "bulanjiu" :))
    Pacat ca nu ii prea iese!
    D'asta il iubim!
    Welcome Teddy to my Heaven :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ba sunt un bulajiu :((

    RăspundețiȘtergere
  3. haha...si mie mi-a devenit insuportabila alarma. pacat ca-n cazul meu e mama.

    RăspundețiȘtergere