vineri, 19 ianuarie 2007

Upz! :D

Upz.... :D..
Didi vine azi acasa si ca in fiecare vineri seara o sa se uite pe blogul meu sa vada ce am mai scris saptamana asta.
Iar eu saptamana asta am fost atat de ocupata in cat nu am avut timp sa ma ocup de acest aspect al vietii mele.
Asa ca scriu acum.
Ca orice saptamana in care se resimte sfarsitul unui semestru exista doua tipuri de elevi:
1. Elevii care si-au luat toate notele si pot sa fie linistit si sa plece de la scoala.
2. Elevii care tot semestrul au chiulit si acum au nevoie de note la toate materiile.
Ei bine asa cum era de asteptat eu fac parte din cea de-a 2-a categorie de "nenorociti".
Asa ca saptamana asta am stat la toate orele, ba chiar am ajuns si la primele ore si am recuperat din "hanidcapul" pe care il aveam, si mi-am mai "luminat" situatia.
Ba mai mult cred ca deoarace : protocalele au inghetat in USA, in Hawai a nins...m-am apucat si eu de invatat pentru Bac. Si nu cu pasi marunti, ci cat se poate de serios, nu stiu exact cam cat o sa ma mai tina treaba asta, asa ca incerc sa profit cat mai mult de euforia ce ma stapaneste acum.
Am avut zile in care am stat si 11 ore in scoala(da, da, da..vorbim de mine); dar am avut si zile bune ca cea de azi in care am fost anuntati ca profa de romana e bolnava si sa plecam acasa :D...
Asa ca imediat dupa ce am aflat bomba, am plecat spre cabinetul de radiografie unde trebuia sa imi fac o...radiografie la dinti :D
Numai ca din pacate cabinetul e plasat cam prost...adica fix in Piata Romana unde vazand ca nu am destui bani scosi de pe card, am luat-o spre bancomatul care e cam prost pozitionat, pentru ca pana la el, sunt amplasate niste magazine cu hainute, unde bineinteles ca am intrat, si nu m-am putut abtine, si mi-am zis ca nu merita sa ma duc sa scot niste bani, mai bine folosesc direct cardul :))..
Si cum cele vreo 3 bluze nu mi-au ajuns, am zis ca la "Little Big" nu a mai intrat de mult, asa ca nu numai ca am intrat dar am si iesit cu o bluza si niste blugi. Adica daca-i balci, balci sa fie!!
Probabil trebuie mentionat ca pentru a nu avea mustrari de constiinta inainte sa incep aceasta actiune mi-am bagat castile in urechi si mi-am creeat cel mai depresiv playlist posibil, asta ca sa am senzatia ca sunt foarte trista si ca orice "femeie"(oricat as vrea nu ma pot considera femeie) trebuie sa-mi cumpar haine cand sufar!
Stati calmi a fost doar asa, pentru constiinta mea de moment, caci eu sunt fericita, iubita, indragostita!Toate minunate..dar trebuia sa am un alibi! ;)
Asadar cam asta a fost in mare o parte din spatamana mea.
Ce sa va mai zic..
Sunt prea obosita sa mai respir, abia astept sa ma culc la un moment dat dupa emisia lu' mami :D

Va tzooc si mai vbim :))

P.S:Am uitat sa mentionez ca n-am mai ajuns la cabinetul de radiografie, ajung luni cand ma duc si la dentist pe la 8 seara, sa imi scoata o masea :((((((
Astept incurajari :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu