luni, 22 ianuarie 2007

Just words...


Cineva imi spunea candva ca sunt prea mica pentru lumea asta.

Eu cred doar ca lumea asta e prea mare pentru mine.
M-am saturat de ipocriti, de parsivi, de prefacuti, de prosti, de lenesi, de nepasatori, de toti cei ce nu fac altceva decat sa se PREFACA ca au o masca.
Eu inca mai cred in ingeri, iubesc ursuletii de la Bruno, recunosc ca am un ghiozdan cu Barbie pe care vreo 2 ani l-am si purtat, imi plac acadele, imi place culoarea roz, am mocheta rosie cu soricei si cascaval, am o alpica de perete cu acadele si alta cu fluturasi, iar pe tavan am un soare, inca visez colorat, am asternuturi cu desene animate, nu imi place Cola, dar in schimb in weekend beau extrem de mult Red Bull((si Alex uraste asta)- in detrimentul alcoolului, n-am incercat niciodata sa fumez, nu ma consider grasa, nu ascult house desi iubitul meu asta mixeaza-ba mai mult adora "minimalele":)))), imi place muzica aceea veche pe care voi o desconsiderati sau unii se prefac ca o adora, dar se vede ca nu inteleg nimic, si am cunoscut un singur om pe lumea asta care sa impartaseasca cu adevarat aceleasi gusturi muzicale cu ale mele, dar cred ca asta era singutrul nostru punct comun(a si slanina cu ceapa)..
Si lista poate continua..
Dar imi e cam rau..asa ca o las balta...ce sa mai ..ma cam plictisiti cu fitzele voastre de doi bani...Exista o arta si in "a avea fite" ;)
Si daca vreti sa aflati cum merge treaba..just wach me ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu