duminică, 27 ianuarie 2008

Zapda murdara...


La naiba...
Zapada chiar se murdareste..
Si e atat de urat cand zapada se murdareste..
Mergi pe strada si vezi .. zapada murdara...
Si de ce pana la urma toate lucrurile frumoase se murdaresc...
Ma gandeam la lucruri frumoase, dar nu neaparat vesele..
Ridurile de pe fetele barbatilor.. mi se par frumoase...
Nu stiu de ce o fata de barbat plina de riduri pare mai frumoasa decat una de femeie.. nu stiu, atunci cand vad un barbat cu riduri pe fata, am impresia ca ridurile il fac mai bland, mai uman...
Imi place sentimentul ce ma cuprinde atunci cand vad un copil intr-o masina, nu stiu de ce dar am tendinta sa protejez masina respectiva, sa-i dau prioritate sau chiar sa il iert pe sofer daca face tampenii.. e atat de frumos sentimentul asta..
Mai e frumos sentimentul ce ma cuprinde cand imi iau masina din spalatorie.. cand ma urc in ea si totul straluceste si miroase frumos, dar asta e un sentiment pe care il traiesc rar in ultima vreme :)))
Mai e frumos atunci cand primesti un mesaj pe care ai vrea din tot sufletul sa-l primesti , dar la care nici n-ai curajul sa speri..
E atat de frumos cand auzi o voce la telefon... o voce care ai uitat cum suna.. si o voce pe care erai obisnuit s-o auzi zilnic...
Imi place tare mult.. cand ma impac cu oamenii... da.. atunci cand devin sincera rau.. si zic tot.. si apoi rad de prostiile prin care a trebuit sa trecem ca sa ajungem la impacare.. si apoi fiecare se poarta rezervat.. ca dupa o operatie cand te misti incet incet..dar trece repede.. si totul revine in scurt timp la normal.. de parca nici nu a trecut furtuna p'acolo..
Dar totusi... nu-mi place zapada murdara, nu-mi plac femeile cu riduri, nu-mi plac nesimtitii din trafic, nu imi place sa am masina murdara, nu-mi place sa nu primesc mesaje zilnic, nu-mi place sa uit voci pe care le iubesc, nu imi place sa ma cert cu oamenii..

Din ce material e facuta viata?
Din zapada??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu