luni, 21 ianuarie 2008

matruator de praf de stele...


"Gheorghe Dinica- Vagabondul vietii mele"


Da-mi de ales...
Si te voi alege pe tine..

Vorbe.. am senzatia ca m-am cam ratacit in viata mea..
Inainte sa scriu aceste cuvinte si chiar si acum in timp ce le scriu ascult melodia de mai sus...

Acum cand ma pregatesc sa pun capul pe perna, stau si eu si ma gandesc daca am luat totul de la viata astazi... daca am luat tot ceea ce mi s-a dat... si realizez ca nu numai ca nu am luat nimic de la viata dar nici nu am dat ceva.. mi-am pierdut azi timpul ratacind in cuvinte si fapte lipsite de sens sau de scop..

Lumea mea roz despre care scriam cu putin timp in urma, a devenit o lume fada, nici gri - nici alta culoare.. dar rozul azi e mai pal ca niciodata..


Cred ca trebuie sa nu mai fim atat de egoisti.. sa ne trezim dimineata si sa multumim ca ne trezim.. ca mai avem o sansa sa luam in fiecare zi totul de la capat..

Ce lume ideala ar fi aia in care fiecare om ar fi multumit ca i s-a mai oferit o sansa sa deschida ochii... in loc de multumire eu imi indrept catre divinitate toate reprosurile si nemultumirile..

Nu e drept sa vorbesc despre minuni si curaj.. cand eu nu stiu sa privesc asa cum se cuvine o minune si nici nu am curajul sa imi las inima sa decida pentru mine...

Eu mereu aleg sa fac ceea ce e corect mai presus de ceea ce simt ca trebuie sa fac, mereu fac ceea ce cred ca e mai bine pentru viitorul meu decat ceea ce imi bucura sufletul pe moment..
Mai nou am avut curajul sa ma mint ca zbor atunci cand picam cu cea mai mare viteza din lume.. am avut curajul sa-mi ascund privirea de privirea celui de la care asteptam cel mai mult o privire..

Nu sunt demna de toate cuvintele pe care le-am scris in ultimele zile..nu sunt demna de ele, pentru ca eu insumi nu le respect.. si vin la mine oameni care imi spun ca prin ceea ce scriu le schimb vietile.. bun si pe a mea cine o sa reusesca sa o mai schimbe??


Nu cred ca e vorba de schimbare pana la urma.. e vorba doar de rabdare.. si daca o sa reusesc sa am destula rabdare.. o sa se termine si furtuna asta ca toate cele ce au mai fost pana acum..


Una peste alta... am inceput sa scriu fiind nervoasa si plina de ganduri .. si termin pe o stare de liniste si intr-un calm benefic zic eu..

Incepe o noua saptamana.. ce se preconizeaza a fi una mult mai linistita decat toate cele ce au fost pana acum.. si asta e bine caci de liniste si calm am nevoie cel mai mult..



..."numai cu viata de actor eu nicioadata n-am glumit"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu