marți, 1 ianuarie 2008

La multi ani 2008!

Am pasit cu dreptul in noul an, ba mai mult am senzatia ca pentru prima data in viata am facut un lucru cu adevarat corect.
Corect fata de mine, dar si corect fata de cei din jurul meu.
Spuneam in ultimul post de anul trecut ca voi pleca din Bucuresti pentru revelion; si chiar asa am si facut pe 30 am plecat cu mai multi cunoscuti, dar nu a durat prea mult pentru mine excursia pentru ca in dimineata de 31 la 4 noaptea conduceam spre Bucuresti... poate si pentru ca nu ma simteam extraordinar acolo, dar mai ales pentru ca asa am simtit ca e mai bine sa fac..
Nu stiu cati dintre voi au simtit vreodata neovia sa fie langa parintii lor de revelion, dar eu chiar am simtit nevoia sa stau acasa...
Si asa am si facut... am petrecut revelionul cu cea mai importanta persoana din viata mea, cea careia ii datorez totul pe lumea asta, cea care face totul pentru mine si care sa straduieste zi de zi sa ma ajute sa invat sa merg in viata cu pasi marunti dar siguri...
Am stat cu mama si la 12 noaptea in timp ce mama se chinuia cu sampania care nu se desfacea eu il tineam in brate pe Funny care stia ca ceva solemn se intampla si era tare cumintel..
Si vorba lu' Soso, tocmai eu care am avut atatea oferte...
Da.. anul asta consider ca l-am inceput foarte bine si simt din suflet ca a fost pentru prima data cand am facut lucrurile asa cum trebuie facute... am stat cu mama, mai tarziu cu sor-mea si ceva prieteni culesi de prin Club A .. si totul a fost superb si linistitior... si foarte calduros si intim...
Cati dintre voi nu regreta azi ca nu au stat langa anumite persoane mai mult timp atunci cand mai aveau sansa... si acum ca le-au pierdut regreta fiecare secunda pierduta...
Eu nu vreau sa ajung sa regret nimic...
Cat despre prieteni... ei vin si pleca in viata noastra... iar cei care sunt facuti sa stea inteleg ca nu pentru ca ne petrecem revelionul impreuna suntem mai buni prieteni...

Va urez un an nou minunat, plin de fericire, reusite, dragoste... si multa sanatate...

:)

Un comentariu:

  1. La multi ani Ana!!!tot ce iti doresti si cat mai multe posturi pe 2008!:P

    RăspundețiȘtergere