miercuri, 2 ianuarie 2008

8 dimineata....

Cu greu mai reusesc sa inteleg ce mi se intampla...e 8 dimineata si eu n-am inchis un ochi, probabil o sa urmeze o noua zi in care nu ma voi bucura de lumina soarelui pentru ca o sa dorm bustean..
Si macar daca as petrece...
Unii ar spune ca stau pe net si d'asta n-am somn, dar va pot asigura ca am deschis acum cateva minute calculatorul, dupa ce ceaiurile, cartile, muzica... si chiar autosugetia au dat gres in incercarea mea disperata de a inchide macar un ochi..
Nu mai inteleg mare lucru din ceea ce mi se intampla..
Sunt nopti cand din cauza gandurilor nu poti sa adormi, dar va zic sincer de cam 2 saptamani de cand am parte de aceste bizare insomnii am epuizat cam toate gandurile pe care le aveam de gandit...
Dap...
In speranta ca daca ies putin pe afara o sa amortesc de frig si o sa pot sa adorm, ma duc sa-l trezesc pe bietul Funny si sa-l plimb putin prin cartier...
Cu toate ca nici eu nu prea imi dau seama ce vina are bietul animalut...

Un comentariu:

  1. culmea, postarea asta mi se potriveşte ca o mănuşă :)
    ascult cesaria, deşi nu înţeleg ce spune, dar felul cum o spune e -atât de- natural
    asculţi muzică faină şi citeşti cărţi faine . take care,zbye

    RăspundețiȘtergere