luni, 3 septembrie 2007

Si ingerii se indragostesc


V-am vorbit vreodata despre Rai?
Raiul ..
Cred ca toti ajungem in Rai si Raiul nu e altceva decat inceputul viitorului...
Cred ca in Rai ne cunoastem prietenii, in Rai ne cunoastem sufletul pereche.
Ce este viata ?
Doar un lung sir de cautari...
Ne cautatm prietenii, ne cautatm sufletul pereche.
Cand stim ca i-am gasit pe cei langa care stateam in Rai?
Atunci cand simtit ca nimeni si nimic nu poate sa ne mai desparta, atunci cand avem impresia ca stim totul unul despre altul , cu toate ca inca nici nu ne-am vorbit, si chiar si atunci cand ne vorbim avem senzatia ca stim deja tot...de ce? Pai simplu, le-am vorbit pe toate in Rai deja.
Cred ca aceasta cautare inseamna cu adevarat viata.
Poate ca scriu ganduri prea complicate, dar probabil e din cauza perioadei prin care trec...
Dar va sfatuiesc sa cautati in continuare, pentru ca nu vad ce alt rost ar avea viata...
Si pana la urma situatiile in care suntem pusi, nu fac altceva decat sa ne ajute..sa gasim ceea ce am pierdut in ..Rai!
Daca am gasit ceea ce aveam candva acolo, in Rai?
Nici eu nu pot sa stiu...un lucru stiu sigur... doar viata imi poate da raspuns la intrebarea mea...


Nebunie, extaz, curaj, credinta, putere, dragoste, trumf, generozitate!

Am mai spus nebunie??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu