miercuri, 5 septembrie 2007

Lasati-ma sa-mi dau voie!

Vreau sa am voie sa rad.
Vreau sa am voie sa plang, fara sa trebuiasca sa dau explicatii.
Vreau sa am voie sa fug de lumea asta ..si sa ma intorc cu zambetul pe buze.
Vreau sa am voie sa ma indragostesc in fiecare zi de altcineva.
Vreau sa am voie sa traiesc doar asa cum imi dicteaza instinctele.

Lasati-ma sa rad, sa plang, sa fug, sa clachez, sa ma ridic, sa iubesc patimas si sa sufar.

Nu am nevoie de sfaturi...

Nu stiu sa pierd, dar invat in fiecare zi!

Nu stiu de ce trebuie sa ne ascundem zilnic sentimentele!
De ce trebuie sa ma mint pe mine si sa nu-mi permit sa iubesc pe cine vreau in modul in care vreau.
De ce nu ne dam voie sa fim sinceri unii cu altii, si mai presus de toate de ce naiba nu am voie sa tip atunci cand sunt fericita??

Azi sunt fericita, si cine stie..pana maine imi trece..sau chiar in juma de ora e posibil sa-mi treaca...dar nu vreau sa treaca clipa fara s-o consemnez, pentru ca nu vreau s-o uit.

Si de ce naiba dupa ce o sa cititi randurile astea o sa-mi cereti explicatii??

Oricum cred ca o sa fie prea tarziu si ... o sa uit despre ce am vorbit in blestematul asta de post!

:)

P.S: de ce trebuie sa raspund la telefon??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu