vineri, 14 septembrie 2007

Vorbim iar de schimbari...


Ohoho...cu siguranta am mai vorbit despre asta...
Dar ce sa-i faci.. scriu despre ce mi se intampla, despre ce traiesc, prin ceea ce trec, ceea ce vad, ceea ce imi atrage atentia etc..
Asadar, ca sa-i linistesc pe unii, da blogul asta e despre... mine!
Citindu-l orcine poate sa creada ca sunt probabail cea mai narcisista (un mod de a spune...) sau egoista..
Dar cred ca daca fiecare dintre voi si-ar expune un posibil jurnal...ne-am creea o imagine asemanatoare... asadar eu mi-am asumat acest risc, si toate bobarnacele aferente..si va dau totul pe tava... ma rog...acum serios vorbind..nu chiar totul :)).
Sa revin la ceea ce vroiam sa dezvolt azi, un subiect pe care l-am mai abordat :schimbarile!!!
Mie imi plac la nebunie, fie ca vorbim de schimarea de stil, de coafura, de masina, de telefon sau schimarea de prieteni, sau chiar viata!
Eu am ales sa fac cate putin..sau bine..ceva mai mult..din toate vara asta... si desi nu se incepe asa, am inceput prin a ma departa de cei care mi-au facut rau (am mai zis asta intr-un post recent, o repet..ca intre timp am mai curatat din agenda o tona de nume).
Apoi mi-am schimabt viata, am deja alte plaunri ceva mai indraznete...planuri care chiar au legatura cu viitorul meu si implicit cu viata mea in totalitate, si sunt planuri care se cer realizate; nu numai planurile au fost schimbate, dar si eu m-am schimbat, nu mai sunt fetita aia care are mereu chef de orice si care asculta pe orcine, am invata sa mai si refuz, am invatat ca in viata nu mergi de mana cu altcineva pana la capat, singura persoana pe care o sa o am pana la capat langa mine sunt eu- nu e narcisim e cruntul adevar!!
Si cine stie "noua Ana" e acum mai puternica,mai hotarata, mai abtitioasa, mai muncitoare ... mai deschisa la frumos decat la superficial...si mult mai directa.. (cu toate ca sa fim seriosi, din toate numai asta nu lipsea)...
Nu sunt altcineva, sunt doar eu...dar am crescut, am invatat din greselile..mele si incerc in fiecare zi sa invat cat mai multe din mers... ca la un moment dat...ceea ce a fost candva un schelet de om...sa ajunga un om adevarat...

Pentru toti ce au facut parte candva din Universul meu..nu pot decat sa le multumesc ca m-au ajutat sa invat cat mai multe... si poate candva o sa ma reintorc in vietile lor..si o sa le multumesc asa cum se cuvine...momentan...trec peste ei..nu-i calc..asa cum fac altii..eu doar ii ocolesc pentru ca asa e omeneste si..sanatos!!

Ceea ce urmeaza? Cu riscul de a ma repeta...un nou capitol de viata, oameni noi, o lume noua...si toate astea..pentru o noua Ana.. :D..
Cum zicea o persoana draga mie : "totul o sa fie bine! "

Noapte buna

Un comentariu:

  1. hello...citesc mult ce scri....imi placea de ''vechea ana''..shi da imi place cum gandeshti shi acum..doar ca..atunci cand vb de o schimbare de viatza...am impresia..(fara sa te superi)..ca nu realizezi bine ce este asta...uite yo am fost obligata sa imi schimb viatza..adika am plecat din tzara..cu mama...shi am luat-o de la capat...insemnand schimbare totala..(ceea ce am intzeles ca itzi place...)...dar schimbarea totala implica lucruri bune..shi lucruri al naibii de grele...kesti rele p care le lashi in urma shi in acelashi timp..lashi in urma shi ce a fost bun...;)..ma bucur ca te iubeshti asha cum eshti...shi acum shi innainte...shi ... felicitari pt ca eshti tu...:*...
    ahh uitam...in legatura ca ... mreu te vei avea numai p tine insatzi..shi ca acceptzi cruda realitate...uhmm ..viata nu e o acceptare ..e o lupta..sa t ridici..iar singuratatea e buna..dar nu e bine sa te vezi numai tu shi singuratatea ta la capat de drum..tre sa luptzi shi sa crezi ca nu va fi asha...pt ca shi yo am invatzat vara asta..multe shi am crescut..shi..viatza e a lupta shi a avea incredere....in tine shi in persoanele care merita..secretul e sa shti sa faci selectzie..:*:*
    te pup dulce..ai grija de tine..shi gandeshte-te cum shi dc ar fi mai bine...shi da ''totul va fi bine''...dar asta depinde shi de sperantzele tale..;)..
    ...imi place sa te citesc..u'r special..

    RăspundețiȘtergere