duminică, 26 august 2007

Ne dam voie


Ne dam voie in fiecare zi sa suferim putin, ca sa nu uitam cum e sa fi nenorocit.
Ne dam voie in fiecare zi sa ascundem secretele altora, dar din pacate de multe ori acundem secretele noastre atat de bine, incat le si uitam.

Uitam sa iubim pentru ca ne tinem ascunsa dragoastea, uitam sa fim fericiti pentru ca nu ne dam voie sa fim fericiti.
Aberez..
Si ce daca?

Daca nu iti place inchide pagina asta amarata.

Nu o sa inchizi nimic, pentru ca vrei sa vezi daca azi imi voi da voie sa fiu fericita, daca azi o sa-mi recunosc toate secretele, daca azi voi recunoaste: ca iubesc, ca sper, ca vreau, ca stiu ca pot...

Da, stiu ca pot, trebuie doar sa dau tot ce am mai bun.

Da, vreau pentru ca nu am curajul sa nu vreau, pentru ca daca nu as vrea m-as pierde in multitudinea de persoane fade pe langa care trec zilnic, si imi place sa cred ca azi eu sunt altfel decat ei, pentru ca da: vreau, pot si voi reusi intr-o zi.. si ziua aia din pacate nu o alegem noi.

Si da...iubesc...iubesc cum poate ti se intampla doar o singura data in viata, si imi place asta, imi place ideea ca nimeni nu stie mai mult decat vreau eu sa stie, si asa parca imi protejez dragostea, pastrandu-i astfel acel farmec pe care voi il cautati in iubirile voastre triste.

De ce totul se rezuma doar la iubire, curaj, vointa si putere?

Pentru ca asta ne face...oameni


P.S: Bafta Danutz (oricum esti tare), bafta: Roxana, Cristina, Stefania, Manuela si Elena...

De ce trebuie sa-i respectati pe copii astia?
Pentru ca ei vor, au curajul sa spere, sa viseze, si sa faca orice ca sa isi transforme visele in realitate...
Pentru ca sunt oameni, nu umbre pe asfalt... fade si sterse..
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu