marți, 21 august 2007

Si cum toate au un motiv...


Trebuie sa gasim motive mereu.
Cand eram copii ni se dadeau motive sa mancam tot, sa mergem la gradinita, la scoala...
Apoi ni s-au dat motive sa promovam cu bine fiecare clasa, sa mergem constant la scoala, sa inavatam bine, sa trecem de examene cu capul sus si medii mari.
Cine iti da motivele astea?
Mama, tata, profii, colegii, societatea... si cand cresti indeajuns de mare.. chiar TU!

Trecand totul acum la persoana mea o sa fiu sincera cu voi.
Mi-am dat singura o mie de motive sa scap de Bac cat mai repede si cat mai frumos.
Il manii pe Dumnezeu daca zic ca media pe cate am avut-o nu a fost una rezonabila...
Dar poate nu stiti de ce am vrut sa trec cat mai repede peste asta, ca sa am motiv sa ma pregatesc pentru admitere.
Probabil deja cei mai multi dintre voi stiu ca peste mai putin de o saptamana o sa incep examenele pentru UNATC.
Dar cu siguranta va intrebati totusi ce motive am sa vreau sa intru la actorie, si pentru ce naiba ma tot lupt pe aici.
Si cum toate au un motiv... motivul meu e simplu... din dragoste!
Din dragoste pentru toate persoanele care isi pierd vara asta cu mine ca sa incerce sa ma ajute, din dragoste pentru o persoana care desi a plecat mult prea devreme de langa mine stiu ca acolo sus zambeste si incearca sa ma ajute, din dragoste pentru o meserie grea, in care daca nu esti cel mai bun, nu esti; din dragoste pentru o meserie unde ai bucuria de a vedea o sala intreaga razand sau plangand; din dragoste pentru o scena pe care vreau sa pasesc si pe care au pasit cele mai mari nume ale teatrului romanesc, o scena incarcata cu ani si pasi...
..si poate unul dintre cele mai mari secrete...din dragoste pentru o persoana, care nu stie, dar de ani de zile cand sunt in preajma sa.. simt ca lesin, inima imi bate de o mie de ori mai tare.. si caruia nu am curajul sa-i spun toate astea pentru ca stiu ca nu e altceva decat o dragoste imposibila; dar cine stie poate intr-o zi o sa ajungem sa jucam pe acceasi scena si cine stie poate daca nu personajul o sa recunoasca tot, o sa gasesc chiar eu puterea sa recunosc ca el este inca un motiv pentru care o sa dau tot ce am in fata comisiilor la admitere si sa lupt cu toate armele pentru a-mi castiga un loc in institut...

Aceste fiind zise cred ca astazi ati aflat deja mult prea multe despre mine...
Enough is enough..get out now
;))

P.S...am invata de la orele de psihologie..ca scriem cu roz ceea ce ne dorim... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu