miercuri, 6 iunie 2007

Despre televiziune, dragoste si scarba

Dumnezeu si cei mai apropiati oameni din jurul meu.
Doar ei stiu cat m-am abtinut sa scriu cuvintele ce vor urma.
Dar unele lucruri ma scarbesc pur si simplu.
Totul a inceput fulgerator, o dragoste ca in povesti, clipe minunate, apoi ca in orice relatie a urmat declinul...
Dar din toate, dupa 9 luni de stat langa o persoana, am crezut ca faptul ca eu il cunosteam ca pe apa si el pe mine cam la fel, spre final...trebuia sa ramana daca nu o stransa prietenie, macar o buna prietenie sau macar o frumoasa amicitie.
La inceput toate aveau un motiv: "nu-l sun ca oricat as incerca sa-l conving o sa creada ca ma dau la el", apoi "nu-l sun ca o sa zica ca ma gandesc dupa atata timp la el".
Apoi l-am sunat, l-am sunat sa vina la majoratul meu, cu o scuza/minciuna PENIBILA si ABSOLUT AMUZANTA a zis ca nu poate sa ajunga.
Ok, asta e...nu e un capat de tara.
Ne-am vazut apoi, ca sa ma ajute cu ceva, parea ok, vorbeam in cei mai diplomati termeni, de zici ca ieri ne cunoscusem, dar nu era asta problema, pentru ca am invatat de la viata ca mereu exista sansa unui nou inceput.
A intervenit apoi o problema de-a lui in viata mea, si am zis sa-l ajut cat pot sa faca lumina.
Asadar vorbeam pe net, toate ok...
La telefon..toate ok.
Ne-am vazut.
Era aparent obosit, e adevarat ca cearcanele erau reale, dar totusi putin cam multa exagerare in glas; dar am trecut peste acest aspect.
Ce sa va zic, ca mergeam pe strada si ca nu stiam ce sa ne spunem, eram ridicoli, dar am zis ca deh asa e momentul ceva mai tensionat, nu ne-am mai vorbit de mult timp.
Am ajuns intr-un fast-food, am vrut sa comand ceva, el s-a asezat la coada in fata mea si i-am intins bani sa imi comande si mie, nu a aceeptat, probabil nu vroia sa fie 2 comenzi pe acelasi bon.
Ne-am asezat la masa,asa cum eram obisnuita inca din timpul relatiei noastre,a plecat de la masa sa se duca la baie...Nimic nou.
S-a intors, am mancat, ne-am mutat pe terasa, asteptam pe cineva care in final nu si-a facut aparitia.
Iar discutiile dintre noi deveneau din ce in ce mai penibile, nu mai era diplomatie, deja stateam langa un om pe care la prima vedere nu-l cunosteam, dar am realizat cateva minunte mai tarziu ca il cunosteam perfect, era El cel langa care statusem atat timp, el care ma schimbase, si pentru prima data in viata nu am mai simtit niciun regret pentru tot ceea ce ii facusem, pentru toate minciunile si lacrimile pe care le varsase pentru mine, pentru ca cel din fata mea era cel caruia ii acceptam urletele la meciuri, scobitul in nas, ragaitul..si aici nu mai vreau sa dezvolt.
Nu era printul pe care il vazusem atata timp, nu ma conducea in statie si nici nu imi deschidea usa, nu ma ajuta sa car ceva sau alte fleacuri d'astea.
Era acea persoana care se considera mai mult decat perfect, care considera ca totul ii se cuvenea, si care nu avea nicio jena cand ii plateam ceva.(nu am crezut ca o sa pot vreodata sa reprosez toate astea, dar am fost prea orbita de dragoste atunci cand am gresit in halul asta).
Mi-e scarba azi de cel ce imi zicea ca vrea sa-mi fie prieten, mi-e scarba de acest macho ce se crede zeu, mi-e scarba de fata aia care se crede perfecta.
La intrebarea.."Ce ai iubit la el?".
Raspunsul e simplu: atunci cand ne jucam si uita ca e zeu, atunci cand ma gadila si uitam ca suntem iubiti, atunci cand imi saruta degetele de la picioare, atunci cand se imbata si era sincer...si cam atat!
Ce vroiam la final de la el..
Vroiam sa imi ramana prieten si confident.
SLAVA DOMNULUI CA NU A RAMAS ASA...
Pentru ca nu ma merita, pentru ca oricat l-am mintit...si oricat am fost mintita de el, chiar daca a durut sa-mi recunosc greseala si chiar daca a durut sa-i aflu greseala, am trecut peste, am incercat sa vad peste toate astea, si sa caut in fiecare din noi partea buna, si am crezut ca odata cu trecerea timpului ranile se vor cicatriza.DAR niciodata nu am crezut ca un om care mi-a fost atat de drag, o sa poata sa ma privesca si sa faca pe interesantul si pe marea vedeta cu mine.
Ei bine dragul meu, tine minte de la mine, la Tv nici cea mai mare vedeta din lume nu sta cu picioarele cracanate si nici nu se scarpina in nas, asta faci cu iubita in pat, masina sau lift...asta in cazul in care mai gasesti una care sa-ti accepte toate astea, si sunt destule care se lasa pacalite de o fata estetica, ciudat e ca azi nu mai vad frumusete in fata aia estetica,mi se pare urata si lipsita de farmec.;)
Putea sa fie altfel, ne cunoastem prea bine unul pe altul..dar u ai ales calea asta scarboasa!
Cu mine nimeni nu face pe vedeta, si niciodat un om pe care l-am iubit cu toata forata si caruia i-am dat tot ce aveam.
Si invata ca in viata fiecare om care ajunge sa te cunoasca devine o comara pentru tine, pentru ca poarta in el o grija si o atentie deosebita cand vine vorba de tine, dar daca tocmai pe persoanele alea ajungi sa le ranesti mai tare, pierzi practic o parte din tine, care putea fi pastrata bine!

Pacat..
Pacat ca nu ai stiu cum e mai bine sa faci


***ORICE ASEMANARE CU PERSOANE REALE ESTE PUR INTAMPLATOATRE***

2 comentarii:

  1. Anonim5:31 p.m.

    mda...interesanta descrierea personajului.Sa inteleg ca tu ai fost cea care a strigat in fina ca imparatul e gol?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. mdam..poate era ceva mai intresant..daca te semnai "anonimule"!

    RăspundețiȘtergere