sâmbătă, 16 iunie 2007

Despre...final

Prea multe persoane asteapta postul asta.
Sa incep apatic...
S-a terminat...
Ce?
Nu numai liceul, ci in mare anii de scoala..
Nu voi uita niciodata prima zi de scoala...eram un pitic ce purta in spate o povara prea grea...eram prea entuziasmata de tot ce mi se intampla..fara sa stiu ca vor urma 12 ani in care povara se va ingreuna, si entuziasmul o sa moara.
La inceputul clasei a 12a..aveam posturi melancolice, statusuri pline de jale..
Azi sunt fericita... nu ca "am scapat"..ca nu a fost chiar asa mare scofala...ci doar ca s-a terminat...
S-a terminat scoala...liceul...
Am legat prietenii, am cunoscut atat de multi oameni, colegi si profesori de la care am avut ce sa invat.
In scoala am invatat sa scriu, sa citesc, sa ma bat,sa zamebsc, sa lupt, sa concurez, primul sarut, prima iubire, toate astea in 12 ani...ma gandesc cum o sa fiu peste alti 12 ani...sau macar 10...
Nu mai vreau sa ma gandesc la nimic.
Am invatat prea multe..multe nu as fi vrut sa invat...
Am invatat sa zic "te iubesc"....am invata sa cred cand mi s-a zis...dar ca o ultima lectie pe care scoala a vrut sa mi-o ofere cu ceva doza de sadism.. a fost...sa invat sa am grija cand, cum si pe cine cred cand imi se spune "te iubesc".
Am invatat ca e prea usor sa ranesti o persoana,ca mai greu e sa nu o faci..
Si am invatat cum e sa fi cel ranit...

Am terminat un capitol de viata..
Urmeaza multe altele...
Asta daca maine nu mor :))

Un loc special pentru finalul acestui capitol:

AM INVATAT SA NU CRED IN NICIO ZEITATE...ORICAT DE ZEU S-AR CREDE... PENTRU CA IN FINAL TOT EU PIC DE PROASTA..SI AM INVATAT CA UN OM ORICAT DE SINCER PARE, NICIODATA NU POTI SA STII CU ADEVARAT DACA TOT CEEA CE SPUNE NU ARE PANA LA URMA UN SCOP ASCUNS...
SI CE NE FACEM CAND SCOPUL E PREA URAT..IAR MIJLOACELE RANESC CAM TARE

Sunt femeia de gheata din cauza oamenilor ca tine,numai ca ceea ce nu intelegi e , ca nu eu am pierdut..ci tu..
Ai pierdut...daca nu o mare dragoste sau o frumoasa relatie...ai pierdut un om...caruia ii pasa cu adevarat..nu pentru ca vroia tenisi lascoste sau pentru ca te iubea, sau pentru ca esti rezistent la bautura si partyuri..ci doar pentru ca..tu contai..
Dar ca toate lucrurile ce pot pare interesante..aici se termina si filmul nostru...
Poate o sa regret...sau cel mai probabil nu...pentru ca nu mai e vina mea..
Dar sper ca intr-o noapte, cand vei fi doar tu cu tine...si cand orgoliul tau o sa doarma...o sa te trezesti si o sa regerti si tu macar pentru cateva secunde...ca atunci cand a fost nevoie nu ai fost om..ci zeu..si atunci nu o sa fiu langa pieptul tau...cu lacrimi in ochi, sarutandu-ti buzele ce vor tanji momente lipsite de falsitatea "scopurilor" si scaldate in bucuria atingerilor pline de cuvinte nespuse...

Du-te dracu liceu prost..
Du-te dracu scoala de kkt..
Iar tie...nu pot sa-ti urez ce mi-ai urat si tu : "Sa te ajute Dumnezeu sa reusesti in viata"-cu adaugarea..."fara sa trebuiasca sa calci pe cadavre...sau cel putin nu peste cadavrele pe care odata le-ai iubit sau macar intalnit fugitiv in viata ta"

Fara patetisme...urmeaza Bacu si o toamna nebuna...incarcata de hotarari grele...dar care inca pot fi schimbate, Slava-Domnului...
hai noapte buna!!

2 comentarii:

  1. never had a hidden agenda. all i said is true, si as zice-o din nou daca ar fi.

    RăspundețiȘtergere
  2. misto blog, tare postul.ar trebui sa scrii mai des

    RăspundețiȘtergere