vineri, 22 iunie 2007

Un ultim cuvant...


Despre dragoste v-am spus
De depresie si alte manifestari ciudate am vorbit
Despre conflicte, impacari, despartiri, regrete etc
Am vorbit despre multe..
As vrea sa nu va mai spun nimic, si zi de zi imi propun sa numa scriu nimic, dar cum am hotarat de la inceput... asta e jurnalul meu.. locul in care ma eliberez.. si despre care foarte rar vorbesc..va zic...
Asadar..
Asa mi-e mie dat, sa trec prin toate...sa nu imi scape nimic..
Si cum dracu se putea termina liceul asta (de kko) fara sa imi mai lase cu sadism o cicatricie.
Am stat 4 ani in clasa cu inca 29 de suflete.
Pe vreo 3-4 pot zice ca ii cunosc bine, din toate punctele de vedere, cu cam toti am avut cate un conflicat, cam 9-10 mi-au atras atentia in bine, vreo 20 asa ..mi-au fost total indiferenti, 2-3 m-au enervat mereu ... si de toti se parea ca o sa scap din fericire :))
E foarte adevarat ca de toti o sa-mi fie dor, ca o sa imi lipseasca atat ei, cat si ideea de liceu si anii astia de tinerete..
Dar de ce plm nu puteam acum la sfarsit, sa scap de toti..adica sa pun capul pe perna si sa nu imi vina in cap, nimic si nimeni legat de acel loc de kko?!
De ce?!?!..
Pentru simplu motiv .. ca din toti aia 29... fiecare cu personalitatea lui distincta.. s-a gandit una dintre personalitati.. sa imi lase un suvenir, si sa ma "ajute" sa nu scap de liceu...
Si e a dracu de hranitor pentru orgoliul ca ii dedic acest post...
No hidden agenda...?!! =))
Asa e.. toate cartile sunt pe masa, am fost prea zapacita sa le vad... si sa ma apar... dar... sunt mai puternica de atat ;)
De azi...uit tot ce e legat de liceu..si o sa pastrez totul undeva intr-o parte a sufletului, in asa fel incat doar peste 10 ani o sa imi aduc aminte de existenata acestor amintiri...
De ce?
Pentru ca esti : rau, pe alocuri malefic, insensibil, am zis rau?!, nu iti pasa ce nimeni, si lovesti chiar si atunci cand cineva e la pamant...
Dar ca din orice experienta eu am mai invatat ceva, am mai regretat ceva, dar m-am si maturizat.. si pam pam...am trecut si peste asta ;) ;)
Citez din mine:
"Dar sper ca intr-o noapte, cand vei fi doar tu cu tine...si cand orgoliul tau o sa doarma...o sa te trezesti si o sa regerti si tu macar pentru cateva secunde...ca atunci cand a fost nevoie nu ai fost om..ci zeu..si atunci nu o sa fiu langa pieptul tau...cu lacrimi in ochi, sarutandu-ti buzele ce vor tanji momente lipsite de falsitatea "scopurilor" si scaldate in bucuria atingerilor pline de cuvinte nespuse..."

2 comentarii:

  1. Anonim9:50 p.m.

    incepe ultima noapte si intr-adevar prima zi din sirul de negre.Dar dak stam bine sa ne gandim...atatea lucruri frumoase existe pe care le putem asimila cu aceasta culoare.

    1.Familia Adams...funny
    2.Luna din sailor moon...still funny after 10 years
    3.Chris Rock
    4.Noua freza a lui Cameron Diaz...f funny
    5.Muzicantii din Lipatti...damn gonna miss those dark days :))
    6.Una din culorile viitoarelor noastre masini de lux pe care le vom achizitiona din viitoarele noastre salarii de oameni de succes.
    7.serile pline de distractie(era night...yes..:) )
    8.Fatza lui Mija de cate ori cineva o contrazicea
    9.culoarea tusului ce ma reprezenta notele de 10 pe foaia rezultatelor la bac

    10...am ramas in pana :)

    Bafta tuturor la BAC !

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim9:53 a.m.

    ce sufera asta de sus :))

    RăspundețiȘtergere