duminică, 24 iunie 2007

Sa oprim timpul in loc!

;))
Ar fi ceva...
Sa zicem toti in cor : "Stop!"...sa ne adunam undeva si sa bem , sa dansam, sa radem, sa plangem, sa ne aducem aminte de tot ce a fost, sa ne culcam, si sa ne ducem sa dam si Bacu' :))
Ma gandesc ca acum o sa imi vad colegii , pentru cam ultima data, asta e cam ultima experienat pe care o sa o traim impreuna!
Si nu pot sa nu imi aduc aminte de clasa a9a , in care eram toti asa de mici, si ne gandeam "oohoho, pan la bac mai sunt 4 ani".
Si uite, am ajuns acums a ne uram bafta la bac, si sa ne sunam sa ne anuntam la cat intra fiecare.
Si eu una vreau sa fiu acolo cand intra "ai mei", pentru ca ei sunt oamenii langa care am petrecut in medie 5 ore (daca nu mai mult), pe zi... in ultimii 4 ani!
Ce o sa urmeza?
O sa urmeze o mare furtuna, iar anu viitor pe timpul asta o sa ne aducem aminte amuzati, toata perioada asta...ca si amintirile legate de primul nostru spectacol, sau de prima ora cu Claudia Nedelcu... :))
O sa trecem si peste asta, si cum toti suntem destepti de a putit Lipattiul de noi... toti o sa scapam de prostia asta..si o sa mergem si in toamna sa ii sustinem si pe ametitii clasei... k sunt ai nostrii orice ar fi!!!!!

**un alt post de dor si jale, dar consider ca ai mei colegi, il merita!!**

Un comentariu:

  1. bafta multa pan' sa termina bacu' shi dupa la fel..super tare aici la tine.;):.acu' n-am inspiratzie dar am mai lasat yo un comment..p la c ai scris tu prin martie..;)).hehe..
    kisses..:*:*

    RăspundețiȘtergere