marți, 19 iunie 2007

Concurand cu o noapte alba!


Mama intra pe mess.
Tata intra pe mess.
Si uite asa minunata lume a internetului devine un fel de "Surprize-Surprize"
De precizat ei stau pe invisible, ca sa nu ma prind ;)..
Fara sa stie ca a lor fiica e ceva mai descuiata la minte decat cred ei, si are tot felu' de programioare cu care poate oricand sa vada cine sta pe invisible, cu toate ca ei nu stiu nici ca draga lor fiica nu se oboseste cu astfel de fleacuri, si nu ii pasa daca ei ii vad pozele indecente cu fete slabe sau statusurile in care isi exprima dragostea, ura sau sentimentele de sictir fata de unii sau altu :))
Cert e ca pe net chiar si pentru mama sau tata, tu poti sa fi ceea ce vrei sa fi.
Am invatat ca sunt destul de superficiala incat sa recunosc asta in public, si pe alocuri sa ma si manderesc cu ideea de superficialitate.
Ma ascund in spatele unor poze bine "lucrate" fie cu un efect idiot(sau doua), fie doar cu o atitudine bine lucrata in oglinda; iar apoi imi hranesc orgoliul apasand pe butonul de "accept" al comenturilor care nu se opresc pe hi5.
Mai rar, dar totusi se intampla, ma ascund in spatele unor cuvinte ce trebuie scrise ca sa fie apoi citite de oameni care se bucura regasindu-se in ceea ce scriu.
Da nu e chiar asa, nimeni nu prea are cum sa se regaseasca in ceea ce eu scriu pentru ca eu sunt indeajuns de superficiala sa strig in gura mare: ca sunt unica.
Si acest procedeu face parte din ceea ce tatal meu numeste : turma!
Ce face turma ?
Se ascunde in spatele unor poze, in spatele unor iesiri cu niste oameni pe care nu-i agreaza in mod special, in niste locuri unde se asculta o muzica pe care nu o pot digera, dar pe care bineinteles danseaza ca sa piarda calorii...cu toate ca nu prinde(ea turma) de niciun fel ritmul oricat s-ar uita la cei din jur incercand sa fure miscari.
Asta se numeste superficialitate, si am descoperit ca sunt superficiala, dupa ce juma' de an am avut status gen : "invat", iar acum in ultima saptamana dinaintea bacului, stau si tocesc ceva ce trebuia sa tocesc la propriu nu doar sa frunzaresc...
Ei bine..dar cati dintre voi cei ce va regasiti acum in ceea ce cititi, aveti tupeul sa recunoasteti ca sunteti la fel de superficiali ca mine??
Va zic eu, nimeni...fiecare dintre voi incerca acum sa isi gaseasca circumstante atenuante, sau macar se preface ca doar o parte din ceea ce am scris i se potriveste.
Doar 1 din cei 211 oameni din lista mea nu are cont de hi5, dar a avut. =)))
Asadar, incercarea mea de a iesi din turma confesandu-ma...nu ma face decat sa ma bag si mai mult in turma...caci acum sunt considerata wannabe..sau cool...sau emo..sau orice denumirea aleatorie a termenului "turma" cu echivalente asadar diverse in engleza cu care ne-am obisnuit in vietile noastre ...superficiale

Da, da stiu, voi sunteti toti unici...
Asa e, unici in felul vostru , in ....turma voastra..dar aveti echivalent in alte turme va asigur, nu suntem decat niste tipologii standard, si cine iese din tipologia standard este considerat "freak"...saracu de el ...el e doar un mic geniu...da ii trece ..va zic eu!!

Noapte buna...noaptea mea acum incepe!

2 comentarii:

  1. Anonim1:07 p.m.

    cred ca il stiu pe ala care nu mai are cont hi5..am putea sa zicem ca a iesit din turma, nu? ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu, nu ai iesit din turma..esti in continuare in turma, da esti o oaie mai "cool" :*:*:*

    RăspundețiȘtergere