luni, 28 mai 2007

Miros de dimineata...


Vreau la mare..

E ora 04:34 si eu simt mirosul de dimineata.
Cu toate ca inca cerul nu e albastru...
Simt in piept vibratiile unui inceput de zi!
Nu, nu m-am trezit acum!
Asta e momentul in care ar fi normal sa ma culc!
Dar cred ca am baut prea mult RedBull si prea multa cafea ca sa mai pot sa pun capul pe perna!
E prima data in viata cand termin o cana de cafea.
E prima data in viata cand beau cafea.
Si nu am terminat o cana de cafea.
Am terminat 2 cani de cafea.
Are importanta ca amandoua aveau jumatate de litru?
Sau ca pana la cafea dovedisem deja 6 RedBull-uri si un RedForce :)).
Nu, asta nu are importanta pentru tine cel ce citesti, pentru tine important e ca eu sa iau 10 la atestat, 10 la Bac, 10 la ambele faculati la care dau!
Dar pentru tine nu conteaza ca eu nu dorm noaptea, ca ziua nu pot sa ma trezesc, ca am inceput sa beau cafea, ca imi vine sa vars de la ea, ca nu mai mananc si ca am inceput sa sufar de paranoia!
Pentru tine astea sunt detalii.
Pentru mine astea sunt ultimele gesturi in spatele carora ma ascund.
Pentru mine nu conteaza ca nu vreau sa-mi dau atestatul, atat timp cat tu vrei il iau cu 10.
Pentru tine nu conteaza ca pe mine nu ma mai intereseaza cu cat iau Bacul, dar pentru mine conteaza ca tu te astepti mereu sa fiu cea mai buna!
Si in fiecare zi incerc sa fiu cea mai buna pentru tine, fie ca imi esti : mama, tata, sora, unchi sau doar cunostinta!
Si ajung sa vad cerul albastru al rasaritului cu gandul ca mai trebuie sa beau o ceasca de cafea ca sa te vad pe tine mandru de mine!
Numai ca pe rand o parte din oamenii pe care am vrut sa-i fac sa se simta mandri ca ma sustin, au plecat de pe lumea asta.
Si pana la urma voi pleca si eu, si ma grabesc sa fac ceva important in viata asta, ca sa nu fiu doar o umbra pe pamant ci sa fiu ceva mai mult, pentru familia mea, pentru copii pe care ii voi avea, si de ce nu si pentru orice trecator.
Traim pentru ceilalti, si vazandu-i bucurandu-se de reusita noastra ne bucuram si noi!
Pentru mirosul unui rasarit de mai, pentru domnul care duce gunoiul la 3 jumate cand eu ma uit pe fereastra, pentru comisia examenului meu de atestat de maine, pentru comisiile de la bac, pentru comisiile examenelor de admitere, pentru voi toti, si daca se poate si pentru viata mea!
Noapte buna!
Buna dimineata!
P.S: de ce aici jos scrie ca l-am publicat la ora aia..e deja 04.39...hmz..ce importanta mai are atat timp cat in mine pare sa fie 12 dupa-amiaza?!
Imi dau doua ore de somn, var rog ierati tupeul meu! ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu