joi, 3 mai 2007

La Diva aux pieds nus




Sunt anumite lucruri despre care iti e rusine sa vorbesti in societate!
Dar cred ca pana la urma de asta e facuta societatea...ca sa te inhibe la un moment dat, si ca sa ajungi "unul intr-o turma"...

Dar am ajuns la un nivel unde vreau sa ma ridic si sa recunosc ca nu pot accepta ideea ca fac parte dintr-o turma, si daca chiar trebuie sa existe o turma, trebuie sa recunosc ca vreau eu sa fiu capra neagra!

Se intampla sa vine in viata ta un moment in care faci anumite alegeri...alegerile nu trebuie sa tina de timp, spatiu, loc, anturaj...ba din contra cred ca alegerile trebuie sa fie spontane, ca sa fie sincere!
Am facut mai multe alegeri in viata asta a mea si toate mi-au schimbat intr-un fel sau altul viata, si de nici una nu mi-e rusine!

Sa trec acum la subiectul din noaptea asta..
Va voi spune unul din prea multele mele secrete...
Nu se asculta in B, nu se asculta nici in autobuz...se poate asculta in masina personala cu geamurile foarte bine inchise, sau la i-pod, dar nu prea tare ca sa nu se prinda cei din jurul tau ca asculti... Cesaria Evora!
De ce toate aceste "masuri de precautie"??
Simplu, pentru ca esti total uncool daca asculti asa ceva!
Cesaria Evora este...muzica, ritm, mesaj, sentiment, nostalgie, fericire...este tot ceea ce vrei sa fie!
Ascultand muzica ei...nu trebuie sa intelegi ce spun versurile alea, pentru ca versurile alea sunt exact ceea ce vrei sa intelegi.
Versurile ei sunt starea ta, versurile ei, sunt marea ..nisipul..rasaritul si apusul.
Versurile ei pot fi strainul cel l-ai intalnit candva si pentru care ti-a batut inima mai tare cand ai vazut ca te-ai departit de el fara sa-i spui nimic, dar versurile alea pot fi si o noapte calda in bartele celui langa care esti de atat de mult timp...
Versurile ei..sunt bucurie, tristete, curaj, nostalgie, speranta....

Ea e "Diva desculta", ea canta, fumeaza , sufera si se bucura..si toate astea doar prin muzica ei...


Noapte buna...

that uncool girl... :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu